Top of the hill Skrevet 3. juli 2006 #1 Del Skrevet 3. juli 2006 Nå er jeg litt fortvila, må bare spørre dere her inne hva dere mener og hva dere hadde gjort, for dette fikser jeg ikke helt selv... I 1 år (frem til mars) har jeg forsørget meg og samboeren siden han har vært i millitæret. Han bodde hjemme og hadde hjemmerboerstøtte, og de betalte halvparten av alle utgifter! I mars fikk vi en liten gutt og jeg går nå hjemme på 80% lønn i 1 år, noe som er helt greit siden lønna mi er ganske bra, men... Nå er han tilbake på jobb, men der skal han slutte, og får med seg en ok sluttpakke når han starter i ny jobb. Han begynner i ny jobb samtidig som sluttpakken fra den gamle jobben trer i kraft...dermed vil han ha dobbel lønn i 5 måneder! Det er jo kjempekjekt for han, men jeg er bare litt irritert nå, for det året som han nesten ikke tjente penger så forsørget jeg oss, og vi hadde 30000 i kreditt når han var ferdig! Nå er det nedbetalt(bare med mine penger) og han bruker alle sine penger på det han vil... Er jeg gnien, grådig eller ego om jeg mener at han i det minste kunne ha vært litt mer spandabel fremover...? Virker som om han har fått et enormt behov for å bruke penger nå etter millitær tjenesten....for da hadde han jo ingenting å bruke! Hver dag nå så sitter han å ser på ett eller annet nytt som han vil ha, enten ditt eller datt...grrrr Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5544072-sambo-har-et-enormt-pengeforbruk/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tante Sofie # Skrevet 3. juli 2006 #2 Del Skrevet 3. juli 2006 Hmm, har du nevnt det for ham? Kanskje han ikke tenker over det (du vet, mannfolk....) Kan hende tror han at dersom det er noe du vil ha så kjøper du det, at det er så enkelt .At du tenker på hans penger som dine. Synes dere bør snakke sammen om økonomien og bli enige om dere skal ha delt eller separat økonomi. Uansett, han burde være spandabel på deg nå ja, det fortjener du:-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5544072-sambo-har-et-enormt-pengeforbruk/#findComment-5544534 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå