Gå til innhold

Noen som har fremkalt bilder over nett på elkjop.no???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja har gjort det. Og det tar veeldig lang tid hvis du har mange bilder. Sist holdt jeg på en laaang kveld. Og når jeg skulle bestille de, var det en feil med siden deres...og det sto "error..." Kan tro jeg ble sint da! så nå gidder jeg ikke bruke de lenger (selv om de er veldig billige da).

Men jeg finner ikke fram til hvordan jeg kan laste ned hele mappa..! Går inn på "Komfort-klient, last opp bildene dine" "På venstre side velger du mappen med bildene dine..." bla bla bla..

Men det er ingen sted til venstre jeg kan komme inn på mappene mine..???? Skjønner ingen verdens ting jeg nå..

HI

Bestilte MANGE bilder fordi det var billig, men da jeg fikk dem så jeg hvorfor de var billige!!! Skikkelig dårlig kvalitet på bildene, brune i fargen..... Skal iallfall ALDRI bestille derfra mer! Holder meg til fotolabo.no.

Annonse

Trykk på komfort overføring, går mye fortere sånn.

Når det er sagt så bestilte jeg da det var tilbud der, og må si at bildene må være lyse og "perfekt" tatt for at de skal bli fine framkalt.

Ikke superfornøyd med de, men til den prisen så var det greit.

Har ikke prøvd å bestille via Elkjøp. Men er veldig fornøyd med Pixum (tysk), det er billig og man får bra bilder, synes jeg. Jeg bestilte nettopp 105 bilder, betalte nesten 140,- inkl. porto og det er jo ikke hakkanes gæli. ;o) De leverer temmelig fort også. Bare husk på å ikke bestille for over 200,-, ellers må du ut med moms. Har du dog MYE bilder du vil bestille på en gang, gjør du bare dette i flere omganger.

Pixum finner du her: www.pixum.com

:o)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...