Gå til innhold

TIlbake fra super vellykket tur til dyreparken!!

Anbefalte innlegg

Var litt skeptisk på forhånd fordi jeg er gravid og har vært veldig kvalm+ at jeg var spent på hvor mye glede guttungen på 17 mnd kom til å få ut av turen.

Kvalmen var så og si borte pga akupunktur : ) Og lillegutt stooooorkosa seg. Kjørte bob banen sikkert 20 ganger,Kaptein Sabeltanns båt, mini tog og tømmerrenna!! Ble helt vill i bassengene som er der og så masse fine dyr!! Spiste 3 is om dagen og bodde på Noahs ark hotellet i 3 netter.Været var topp og maten god!!! Kunne ikke bedre blitt!

heretter er dyreparken obligatorisk hver sommer!!!

Fortsetter under...

Hotellet kosta 2040 pr natt i familie rommed dobbel seng og køye seng. Rommene var ganske små syns jeg så hvis man f.eks har tre barn og tenker på å ta med reise seng såblir det innmari trangt.

I denne prisen er inngangsbiletter til parken inkludert.

Vi gikk i parken fredag ettermiddag og hele lørdag og søndag pluss litt mandag morgen. Hadde ikke trengt den mandag morgen men pga lang kjøretur hjem valgte vi å bli til mandag slik at vi fikk hele søndagen i parken!!

Glemte istad å nevne det gøyeste av alt nemlig apeskogen hvor apene hopper rundt deg og setter seg på hodet ditt og sånn hihi

Moro for store og små!!

Annonse

Vi tenkte også oss en tur dit nå i sommerferien, men er jo umulig å finne et sted å bo....regnet vel med at det kunne bli vanskelig på så kort varsel midt i fellesferien....men er jo litt kjipt å bestille noe uten å vite at været blir bra - gidder ikke reise ned dit i regn liksom....Tobias er forresten 18 mnd og eeeeelsker dyr:o)

Ja dyreparken er flott for store og små. Vi bor i nærheten og har årskort, så det blir mange turer dit både sommer og vinter.Prøv på overnattingsteder som ikke ligger i Kr.sand by, feks i vennesla, lillesand, birkeland, evje hvs det er vanskelig å få plass.

På Evje er det et kjempefint, nylig oppusset motell med kjempefine leilighert:) Er basseng i hagen her og:) Ca 1 time ned til Kristiansand.

Det kan jeg anbefale.

De holder på å lage netside, men er ikke helt oppe enda.

Her er en link hvor det er noen bilder herfra:)

http://www.dancenter.se/index/norge/stuga/stuga-aust-agder/stuga-evje

Det blir nok for langt unna, vi tar toget fra Oslo og blir i 4 dager, så vi må nok bo mer sentralt siden vi ikke bruker bilen. Jeg fant ut at Quality Hotell har noe som heter barnas hotell, masse lekerom, aktiviteter og barnevakt på kveldstid om vi ønsker. Og det ønsker vi! De har minisuiter som er litt større enn vanlige hotellrom.

Gleeeeder meg allerede, neste år blir han stor nok. Dere som har vært der, blir 4 dager for lite? Annet man kan gjøre i Kristiansand?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...