Gå til innhold

erfaringer med babysafe/nattpose??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi hadde samme problemet med lillegutt. Jeg var oppe flere ganger om natta for å ta på han teppet og dra han ned fra hjørnene øverst i senga.

Etter vi kjøpte Babysafe har ikke dette vært noe problem, noe som resulterer i mer søvn på både meg og lillegutt:-)

Annonse

Jeg har nattpose uten stropper. Har fungert kjempebra, men nå når hun har begynt å krabbe/reise seg, så klarer hun det selv om hun har posen på... Så jeg har måtte stå å holde en hånd på magen hennes til hun har sovnet, for at hun ikke skal snu seg og reise seg opp... Tror nok jeg ville kjøpt babysafe med stropper, hvis jeg var deg... (mulig at jeg må gjøre det også). Jeg ville kjøpt en tynn pose. Den på sparkjøp er for tykk for denne årstid.(dessuten virket den veldig liten/kort)

kunne tenkt meg en tynn en ja, sånn at jeg kan ha en tynn dyne over også. Hun blir så kald om natta lillesnuppa mi...

Kanskje dette virkelig kan være verdt å prøve for meg da, har akkurat samme prob som dere over, finner henne i ett hjørne uten dyne flere ganger om natta..

Hei ;-)

Kjøpte babysafe til sønnen min da han var ca 6 mnd pga han snudde seg om natta og fikk da ikke sove...kjøpte på babyutstyrsbutikk og ga 450,-,men den var verdt hver krone...etter vi begynte med den sov han natta gjennom og hjalp til og med til å putte beina inni etterhvert ;-)

Tror han følte seg trygg,og så sparket han ikke av seg dyna heller...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...