Gå til innhold

Noen som har kjøpt Reduktil på nett? Utenlads feks?

Anbefalte innlegg

Nå har jeg sluttet å amme (stolt, tulla er 14 mnd!) så nå er jeg rimelig klar for å starte på noe lurt? Har noen liggende fra tidligere, så jeg vil begynne på de igjen. Men så er det jo dette med at de er så himla dyre..

Mener å ha lest noen har kjøpt fra nett her inne. Er de "ordentlige", altså det er ikke noe lureri? Noen som har noen råd å erfaringer å gi meg på dette?

Fikk igjen på skatten hehe, så tenkte jeg må skaffe meg de nå når jeg har penger;)

Tips, råd, erfaringer mottas med takk;-D

Fortsetter under...

Ikke stol på at medikamenter fra internett inneholder det de utgir seg for. Det er så mange svindlere i verden og de har ikke motforestillinger mot å lure enhver som lar de får sjansen.Ikke ta sjansen på å putte i deg noe du tror er Reductil fordi noen har sagt det er det, med mindre du får det fra et norsk apotek over disk. Tenk om det skulle være noe annet. Ikke er det lovlig heller. Spill ikke rusisk rulett med din helse og dine organer. Forstår av de som har bestilt på nett her inne at det ikke er særlig mye billigere, og flere har ventet evigheter på tabletter som er betalt, men som aldri kommer. De som bestiller på nett har ikke resept. Du har tydeligvis fått resept på det før, og da får du nok igjem. Bruk fornuften og ta turen til legen! Ta ingen sjanser. Du er nok for verdifull til det for dine nærmeste. Du Hadde vel ikke puttet i deg en tablett en fremmed gir deg på byen? Det kan være den samme som sender deg pillene i posten. HVorfor selger de piller på nett? For å tjene penger. Hvordan tjene mer penger? Jo, lure folk de ikke trenger stå ansikt til ansikt med en gang. Veldig enkelt, hvis man har moral til det. Og det er det nok av folk som har. Lykke til med slankingen!

Reductilla

Hehe.... Reductilla:-D

Ja det er derfor jeg spør her, for å høre erfaringer på om de i det hele tatt virker. Grunnen til at jeg tenkte nett eller utland var først å fremst prisen. Himla dyre disse tablettene..........

Men tusen takk for svar, spørs om det blir å ringe lege..........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...