Gå til innhold

Hvilken kommentar får babyen din..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

At han er urolig våken, at han er latterlig lik pappaen sin.. og ÅÅÅÅ Se nå smiler han... så ler vi alle mann og han komuniserer som bare det...

Han var veldig guttete, og han blir en kjekkas når han blir stor...

Michelling mannen og store hender... hehe.

Vi er jammen stolte mammaer her inne... deilig med disse små stolthetene!

Pappaen sier alltid til folk han møter: Jeg har kledd på han selv.. Tror du han er for varm?

Bare masse fine ting! Blir like stolt hver gang, jeg...

Da han var helt nyfødt, og vi var på trilletur for første gang, var det en som syntes han var så skjønn, og la til: "Han er jo direkte vakker!" Stolt nybakt mor da jah!

Og de fleste andre som så ham syntes han så mye eldre ut enn "bare" nyfødt. At han var så våken i blikket.

Kommentarer fra butikkdamer og tilfeldig forbipasserende er at han er skjønn og har nydelig smil og intenst blikk (brune øyne!), og at han er kvikk og sånn.

Folk som har sett ham oftere spør meg om han noengang gråter eller er i dårlig humør, og kommenterer hvor rolig han er. (Han er IKKE alltid rolig og stille nei - det er nok bare for show..!)

De fineste kommentarene jeg får er: balansert, harmonisk, tålmodig, oppvakt og "virker så fornøyd".

Ellers så sier de faktisk at han ligner masse på meg.. Pleier å si at han har plukket det beste fra meg og faren, siden verken jeg eller faren er så eksepsjonelt pen og vakker som babyen vår er blitt.. :)

Annonse

Som regel at han er søt og stor. Han er 3 og en halv mnd nå snart, og er 60 cm og over 7 kg. Men jeg syns ikke det vises. Han er kanskje stor i beinbygginga, for uten klær så ser man at han ikke er så stor.

Liten og rund da, akkurat som mamman sin, hehe.

Annonse

"Næmmen, se på lille tulla da! Ja, det var jammen meg en pen jente!"

Eller; " Du verden så blid og våken hun er! Hun er det nok tak i kan jeg tenke meg".

Eller; "Søteste babyen jeg har sett ja!"

Og; "Ja, du har nok nok å henge fingrene i kan jeg tenke meg. Så koselig."

Disse fire går igjen omtrent hver dag vi er ute blant folk.

Jenta mi sitter nemlig i vogna si og roper "Heiiiii!!!!" og vinker til omtrent alle vi møter. Og om de ikke svarer, roper hun enda høyere. Og da kommer folk bort og hilser på henne. Men da syns hun ikke det er gøy lenger. Hun er heldigvis fornuftig skeptisk til fremmede som kommer for nær. Men sosial er hun ja ;)

Åhhh.. Herregud.... Er han bare 6 mnd???

( når han var 6 mnd ).., sitter jo som er prest også så stor...

Er han kanskje litt over snittet sin alder??? =)

Også sier de ofte.. Så nydelige han var .. Kjempestore øyne.., og de blåeste jeg har sett...

Han var 76 lang og 10.5 kg på 6 mnd kontrollen.. Så han er en stor gutt ja... =)

Var på en butikk en gang da en dame satte i et hyl nesten:" Å,SE, SE på henne..." jeg kvapp til og ble kjemperedd, men dama fortsatte: "å,herreguuuuuuuuud for ei nydelig jente, åseeeee så mye hååååår! Ho var helt VILL, og jeg fikk altså hjertet i halsen av hele utbruddet, Trodde det var noe alvorlig på gang.. He he he

Det har forresten skjedd flere ganger at peker og blir "begeistret" når vi triller forbi. Og jeg må jo innrømme at jeg blir kjempestolt. Jenta mi har masse hår, og det får hun både mange kommentarer på og veldig mye oppmerksomhet for. Også er ho veldig lita og veldig søt,da:-)

"så nydelig hun er!!!" noe jeg sier meg jo selvsagt enig i:-)

"så søte en liten dukke du har"

"så blid og våken hun er! følger med ja!"

"så liten hun er!" ( spurte hs i dag om det, og hun sa hun var akkurat passe. hun er 5800 og 62 cm, og er 4,5 månder)

er vel mest det det går i, og ja om hun aldri gråter?! men det gjør hun kan jeg si deg... hun er jo lille frøken sta...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...