Gå til innhold

TIPS ! Flott side med bilder...


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bare til informasjon, dette har blitt tatt opp før. Kan du ikke la være og legge dette ut igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MILDE HIMMEL!!!! Nå må du ta deg sammen og snart holde klaffen om du ikke har noe positivt å komme med!! Jeg forsvarte faktisk nettopp negativitet her, men det er fillen meg til å klikke av!!! Du lager rett og slett bare kvalm!! Du har skrevet x antall dritt innlegg og, kan ikke du bare slutte å legge de inn her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og ja, for du vet hvem jeg er? Herregud og du skulle klikke da? Har du så god peil på alt som skjer her du eller? Hvor er det jeg har skrevet innlegg tidligere da? Det skulle jeg likt og vist! Makan til hissig kjerring du ble. Bare pga èn komentar... Jaja. Lykke til da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HELT enig med januarbaby07!! herregud,ANONYM!!!!! fatter ikke probleme ditt? ble gla over at hun tippset om denne siden,var nettopp å tittet på,nydelige bilder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja enig med januarbaby jeg å.....

 

Hva var galt med denne linken da??? det var jo kjempe gøy å se!!!!!!!

 

er anonym ikke helt på nett eller????????????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sorry, men du har store problemer... du burde faktisk utestenges!! Til info så er det kvinner som blir gravide nesten hver dag som er innom her. Selv om du sitter klistra til skjermen hele tiden og får med deg alt her inne, er det ikke alle som får det. Derfor la jeg den ut. Fy fillen altså.. .sjerp deg. Jeg vil ikke like å vite hvor du har skrevet hen før, isåfall må det være for å ikke lese det. Og nei, noe av årsaken til at jeg ikke vet, er fordi du er så feig at anonymiserer deg.

 

Gidder ikke svare deg mer... Du får krangle med deg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei januarbaby07 :)

 

Det var jeg som spurte etter sånne bilder for ett par dager siden. Fikk noen tips, men den siden du kom med hadde virkelig fine bilder!!! Så takk for tipset! Så spennende å gølge med på de bildene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin side jauarbaby07....

Anonym her oppe som er super hormonell og har ikke fått seg noe siden babyen ble unfanget har jo tydeligvis et problem...hehehehe....:)

Stakkars person som bor sammen med anonym der altså... får sikkert mye kjeft hjemme....*sssss*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe... iselin.. så sant som det er sagt...

Hvertfall hormonell i en eller annen forstand. Men men.. borte nå, men er vel som med pesten, varer ikke lenge :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei du.

Tusen takk for tips om fin side. Flott å skyve fram slikt, selv om det kanskje har vært lagt ut før. Det er jo til stadighet nye folk inne her som kan ha interesse av den. Og anonym bør holde meningene sine for seg selv, hvis hun ikke kan komme med noe positivt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tipset... Er ny her,så eg har ikkje sett desse bilda før.. Fikk tårer i øya når eg såg bilda..hehe...that`s me...hihi.... klem.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ..-..januarbaby07..-..

Kjempeflott side. Takk for tips..:)

Fint at du informerer oss andre...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...