Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ok... Men den Oscar modellen, er den vår eller vinter? Kunne tenkt meg en dress han kunne bruke hele året...men jeg kan jo kjøpe en litt tynnere dress og så heller ha mer på under når vinteren kommer??? Han er jo så liten enda, og kan såvidt gå, så tenkte å finne en dress som er lett å bevege seg i:)

Jeg har bare brukt Troll-dresser til mine, og det skal jeg fortsette med. Koster mye, men kan brukes hele året og vi er kjempefornøyd. Koster ca. 1500, men da har du alt i ett. Ullfor som du kan bruke alene til og fra f.eks. barnehagen i bilen, ytterdressen som er ypperlig vår og høst og hele dressen som er veldig bevegelig og varm hele vinteren. Det som jeg synes er noe av det beste med den, er at ungene kan bevege seg så fritt i den, og det er spesilet viktig når de er så små som din sønn. I tillegg blir den sjelden våt og mine har tålt mye. vet hva jeg skal kjøpe igjen til høsten...

Annonse

Jeg ha ei jente på snart to år og vi ha brukt den ganske så tynne reima dressen til henne hele året.. Om høsten og våren ha vi bare jogge klær under, og om vinteren bruker vi ull body og strømpebukse, og ull strikkabukse og genser.. Veldig fornøyd med den.. Og hun fryser iallfall ikke..

det finnes mange gode dresser til de små,men det er viktig at du kjøper en med glatt fòr inni. Dette gjør påkledning lettere og det er mer vindtett en teddyfòr. Liker godt skogstad, men tror 2 år er minste str. Koster 7-800. Min sønn har aldri vært kald. Men reima og helly hansen er også bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...