Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med dette lokalet i Trondheim, er det bra? Hva koster det? Noen som har tlf.nr? Blir veldig glad om noen vet :o)

Skrevet

Aldri hørt om Granåsen gård i Trondheim jeg, hvor ligger det da? Kan det hete noe annet?

Skrevet

Som navnet tilsier, ligger det ved Granåsen.

Vi ringte også dit, men husker ikke helt hvorfor vi ikke tok det. Mulig det ikke var ledig. Men jeg fikk beskjed om å ringe trondheim kommune og jeg fikk et nr fra dem, men husker desverre ikke hva det er. Ring kommunen og spør etter nr:)

Skrevet

Jeg gikk ut ifra det da, men jeg er oppvokst på Byåsen og har aldri hørt om Granåsen gård, derfor ble jeg nå nysgjerrig da...

Skrevet

Men nå fant jeg noe om Granåsen gård på Strinda, kanskje derfor det var så ukjent???... He,he. Går utifra at Granåsen er ved hoppbakken vettu...

Skrevet

Hm...er det jeg som tuller da? Jeg tror det ligger ved hoppbakken. Jeg husker da jeg ringte at det var ett eller annet om det skulle være noe hopprenn der osv da vi gifter oss.

Granåsveien er på Angelltrøa iallefall, men har aldri hørt om noe som heter Granåsen gård på Strinda. Vi har bodd på Moholt.

Pussige greier:)

Håper Hege69 kan hjelpe oss med dette...

Skrevet

Det kan vel være "Sparebankhytta" som menes, den ligger i hvert fall i Granåsen ved hoppbakken. Var der i konfirmasjon og det var fint der. Tror ikke det var spesielt dyrt, og med valgmuligheter i forhold til å lage mat selv/catering osv. Tlf? Prøv Trondheim kommune, kultur og fritid, kanskje.

Skrevet

Ja, vi fikk beskjed om å ringe kommunen og gjorde det. Fikk et tlf nr, men husker ikke hva det er. Har nok kastet lappen også.

Skrevet

Granåsen gård ligger på Angelltrøa. Fant ut gjennom et søk på google at den er vernet, men ikke så mye mer.... Har hørt flere nevne at det er selskapslokale der, men ingen vet hvem man skal kontakte. Får håpe at evt. Trondheim kommune kan hjelpe meg over helga. Takk for engasjement! :o)

• 1 år senere...
Skrevet

Granåsen Gård har selskapslokaler.

Gården ligger på toppen av granåslia/granåsevegen i angeltrøa.

Gården er privat, så selskapslokalene blir ikke utleid.

Skrevet

Gården er på toppen af granåslia/granvegen.

Er umulig ikke å se, da det er den eneste gården med så mye areal rundt seg. :)

Skrevet

Fejl.

Ligger i angeltrøå på toppen av granåsvejen/ granåslia :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...