Gå til innhold

Dere som har gått fra 10mg til 15mg (Reductil)..

Anbefalte innlegg

..hvilken virkning hadde den i forhold til den på 10mg? Jeg tror ikke Reductilen virker på meg lenger, den på 10mg.. Jeg har fått resept på den på 15mg og skal hente den i morgen! Så nå bare lurer jeg på; er den mer effektiv, og virker den selv om den andre har sluttet å virke? har gått ned 4 kilo på snart en måned :-)

Fortsetter under...

4 kilo på en mnd er jo ikke bra... skjønner meg ikke helt på de pillene.. jeg tar 15mg og har som det gått ned 4kg på en mnd.. men jeg spiser 1500kalorier om dagen (er med i vektklubben) synes det er dyre piller da jeg tror jeg hadde gått ned det samme om jeg ikke hadde spist de pillen!?!?!

5.1 kilo på en måned. synest det er bra jeg da.. Har ikke gjort så veldig mye for å gå ned heller, ikke trent noe særlig og spist snop om lørdagene. Så synest det er bra jeg da.. Det er litt over en kilo pr uke, og anbefalt veknedgang er jo 0,5 - 1,0 kilo pr uke for å få en varig vektnedgang. På pakningsvedlegget til Reductil så står det at du bør gå ned to kilo pr måned minst, og har jo gjort mer enn det.. Så synest det er greit ;o)

4 kg på en mnd er da akkurat passe vekt nedgang......Må jo regne med at det tar litt tid hvis det er mye som skal av...som hos meg. Kan jo ikke få bort alt på en mnd eller to.....Det blir garantert ikke varig! Synes 4 kg på en mnd er kjempeflott, jeg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...