Gå til innhold

Bør jeg begynne å stresse litt?


Gjest

Anbefalte innlegg

Er nå 35+4 uker på vei og sykmeldt pga null overskudd. Er heldig hvis jeg får f.eks vasket litt tøy og kanskje laget middag i løpet av dagen.

Har ikke vasket babytøyet enda (har ikke funnet det frem en gang). Har alt babyutstyr stuet i et kott, så jeg vet jo hvor alt er, men det står sikkert godt der.

Vet jammen ikke helt når jeg får somlet meg til å komme i hakk. Jeg orker ikke stresse i det hele tatt.

Barnerommet er ikke pusset opp heller ettersom vi regner med å ha lille nurket hos oss de første månedene.

Er det flere her inne som ligger så langt etter skjema som jeg gjør???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ligger litt bak, jeg har vasket alt babytøyet da, men planen er og gi soverommet en god vask før babyen kommer. Jeg må flytt på en skrivepult for seng skal stå der, også må jeg finne den fram og. Det er jammen mye som skal ordnes. Jeg føler jeg ikke har tid; jeg jobber 100 % ennå, så når jeg kommer hjem er jeg bare så sliten til og orke noe mer, selvom jeg vet. Men skal nå snart ut i perm, så da kan hende jeg får mer overskudd, håper i alle fall det. Jeg tror kanskje legen kommer til og sykemelde meg snart. De mener magen min er for liten, vi får vente og se skal på kontroll 26 juni. Og da får jeg heller ta det mer med ro. Men her er nok aktivitet i magen til at jeg ikke er så veldig bekymret. Men jeg håper det går bra med deg. Håper du får mer energi til og orke og gjøre de tingene som vi liksom må gjøre før barnet kommer. Tror ikke det er så farlig og utsette det, men du kan jo be om hjelp. Og det heter jo at vi gravid får mer energi på slutten når vi skal ta det med ro, da gjør vi liksom mer for og få tiden til og gå. Ønsker deg lykke til med forbredelsene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er kommet mye lengre enn meg jeg har ikke kjøpt noen ting end engang. Så det er ikke grun til panikk. Du har vel noen rundt deg som sikkert kan trø til når det gjelder:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke begynt på noen ting enda. Er 35 uker i dag. Stresser ikke med det heller. Tenkte å begynne nå de to eldste har fått skoleferie, de hadde så lyst til å være med på det.

 

Vet hvordan det er å ikke ha overskudd. Har middallergi så det er ikke så mye jeg skal stresse før jeg kjenner det. Sp ikke når det regner en varm sommedag.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...