Gå til innhold

Hvor tidlig kan man sette i gang fødselen med sex?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvor tidlig man kan sette i gang fødselen med sex?? Jeg er 35uker på vei og er så utrolig klar for å føde... Har hørt at sex kan sette i gang fødselen, men hvor tidlig??

Jeg vil ha babyen min hjem nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

man må være moden for at sex skal kumme sette i gang fødsel. men litt tidlig å føde nå vel?? burde holde mini inne i to uker til iallefall...

 

er selv 35uker på vei. kjempe lei å klar for å føde,men må nok vente et par uker til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stakkars baby! den er ikke klar enda!! fikk min datter i uke 35 i forrige svangerskap, og var heldig fordi hun klarte seg kjempebra selv. men jeg skal love deg at ikke alle bebiser klarer det. så det med egne øyne på prematur avdelingen (alle barn født før uke 37 blir liggende på prematur avdelingen en stund) der var det barn født i uke 37 som trengte hjelp til pusting osv. premature er også mer utsatt for infeksjoner osv, + at det ikke er for "fun" det er to ukers slingrinsmonn på terminen, tenk om bebisen blir født i uke 35, men egentlig bare er 33 uker? tenk litt på det, og smør deg selv med tålmodighet!! barnet er ikke ferdig enda!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...