Gå til innhold

Endanyereskravletråd for Bolle, Hatt, Pine, ...y og tre`!! (hihii)


*1D*

Anbefalte innlegg

Er virkelig møkkete her!! Sånn møkk, ikke bare hybelkaniner, møkk! Hater det, klarer ikke slappe av midt oppi rot og møkk. Orker ikke gjøre noe med det heller. Får være sånn til enten gubben gjør noe eller til neste uke når jeg er hjemme på dagtid igjen. Håper bare ikke noen...nei f***n...kom på det nå. Mutter kommer jo nedover i helgen. Regner med hun skal hit på søndag.

 

Joda mutter tåler litt rot hun altså, men hadde vært fint om noen kunne ryddet opp kattesanda som er strødd i hele gangen nede og sånn. Og kanskje støvsugd det mest synlige av spindelvev.

 

Stresse og slite..jobben må gjøres, jeg får jo betalt for den og må stille opp for guttungen. Tok kjøkkenet i går da (flink). Hvorfor må det da være nesten like ille igjen i dag?? Det ER lov å ta ut av og sette inn i oppvaskmaskina etter seg!

 

Flytter snart jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå ler jeg ikke mo.....

 

Skjønner hvordan mannen min har det jeg..han har litt lavere tolleranse for hva som er rot og ikke enn meg..... Og han lar sjelden noe ligge lenge:) Vet ikke hva jeg hadde gjort utne han jeg altså!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare må legge denne inn her: http://www.boat.no/asp/boats/show.asp?id=58555&mid=85196

 

 

Dette er båten en kompis kjøpte i dag og dessverre ikke rekker å prøve før han reiser til usa på jobbing igjen..... det er bare den andre (JA, 2dre) båten han kjøpte denne uka..... måtte jo seff ha en 14 fots Sandstø for å putre rundt i også da:)

 

 

Hva hadde jeg ikke gitt for 1 mill i året og hus på sørlandskysten;)

 

 

(kommer ikke til å flytte fra mannen min altså....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, takk! Jeg tar gjerne inn en million på min konto!!! Skulle ha brukt de med fornøyelse jeg :)

 

Skattepengene kommer vel snart?? Det er jo en liten trøst! Det er jo noen penger det da (ihvertfall for min del)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i helvete kommer man ikke inn på msn nå da!!! Prøvd å restarte og, men til ingne nytte. Får bare slik: Prøv på nytt, avbryt. Tjenesten er midlertidig utilgjengelig. 81000314. Sytax error meg lang oppi rompa!! Er virkelig ikke i humør til slikt nå.

 

Tips og råd mottas med takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Å være gravid er ikke bestandig en dans på roser, noen ganger er man for sliten eller har for vondt til å klare å danse i det hele tatt....

 

Jeg vil si god bedring til dere som har vondt, og sender avgårde trøsteklem til alle som vil ha!

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan ikke hjelpe deg med msn jeg... Er pålogget selv, men alle andre er jo ikke det.. Tror det er en kjempefeil på msn jeg..

 

Vondt i føttene mine jeg.. De er så hovne/fulle av vann at jeg nesten ikke klarte å gå på do en gang, så nå sitter jeg med beina høyt. Håper det hjelper da.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på msn... har aldri fått sånn svar jeg da....

Og du vet mest av oss Mo! (og min IT ansvarlig og din og alle andre)

 

 

Trøste klemmer jeg også!!

 

Skal vi starte syte tråd jenter?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har vi begynt på ny tråd? svarer her jeg.

 

skal vi se om jeg husker noe....

 

Ja som dere sikkert skjønner så har jeg ikke vært her på fleredager siden jeg ble så mobbet om denne elgen ja så nå har skuffelsen gått litt over og jeg prøver meg her igjen. Neida har det bare travelt jeg

 

 

Men så var det

1D og andre med BL hvordan få diagnose?, min lege bryr seg ikke om bekkenet i det hele tatt han.

 

Hemorider det var vi vel ferdige med men viktig info har man jo tilegnet seg på denne tråden ja_:) TAKK

 

jeg er litt oppgitt over jobben som vanlig da, for det første så har min vikar bestemt seg for å komme 8. aug min siste dag er 4. aug så ja hva da med opplæring? gjett hvem osm kommer til å ringe meg ned i min perm. Ja og så er jeg sm 40% men hva skjer når jeg går ut av døren på kontoret? De løper jo etter meg som unger og roper når kommer du tilbake vi må ha hjelp til det og det bla bla

 

 

Jeg er egentlig litt for sliten etter jobb for tiden Legen mente jeg kunne begynne permisjonen? hm jeg hadde tenkt til å ha perm SAMMEN med barnet jeg da ikke med meg selv? ja ja

 

Tfk har fine tvilling vogner da!

 

noen som har kommode og anbefale? vil ha en men helst uten balje og så skal den være hvit.

 

Molle : treff? ja bør vel snart m øte noen gravide damer jeg også?

 

Pizza fest på lørdag!!-- ja jeg også!!! -nei det var kipt skal i 50 års lag hm blir nok ikke pizza der nei:(

 

Tror jeg har sånn ca 3liter ekstra vann i kroppen disse dager. mulig støttestrømpene må frem i gjen

 

dere sover vel hele gjengen nå da - jeg får kanskje gjøre det samme

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...