Gå til innhold

Endanyereskravletråd for Bolle, Hatt, Pine, ...y og tre`!! (hihii)


*1D*

Anbefalte innlegg

mm, leste på 3 tri i går var det vel. Er du innom 3 tri du eller tiny? hehehe.

 

Tenkte jeg skulle si det til deg men så ble det borte. Ble aldri noe mer treff med henne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg sjekker da 3 trimester innimellom, men så ikke noe der (må inn å sjekke en gang til). Godt jeg skal til øyedoktoren imorgen tror jeg...

 

Det ble med det ene treffet med henne ja. Sikkert ganske langt å reise fra aurskog og inn til ls?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen magefølelse på hva svanine får, jeg dessverre... Har dere hørt noe?

 

Titter bare kjapt innom mellom fotballkampene, ble travelt i dag gitt. Og i dag har jeg spist is!! Så nå er jeg back on track.

 

 

Ønsker meg masse penger å gå på shopping for!

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svaaaaaaaaaaaaaaaaaniiiiiiiiiiiiiiiineeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee...........

 

 

Hva blir det til? jeg har aldri møtt deg, så jeg må melde pass på kjønnsgjettinga;)

 

 

 

 

Har orga skoleavslutning for dattera sin klasse i dag......

UUUUUUUUUUUUUtslitt!!!!! Isjas nedover venstrefoten, ikke gøy.....

 

Har vært til JM i dag da...koselig! Hun sa klart fra om at den legen skal jeg ikke tilbake til...ikke så enkelt når legekontoret påstår at jeg må skifte fastlege (hun er ikke fastlegen min, men vikaren for han og han begynner 1 sept.........) for å kunne få time til noen andre..... (f**n altså, noe må det være hele tiden...)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg forta meg hjem fra min egen bursdagsfeiring også har det ikke kommet noe innlegg enda, Svanine!!!!!!

 

Vi venter jo spent!!! :o))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 stk.

 

Den ene med tut, den andre mer usikker..

 

Hei og hopp!

 

Men begge var friske og like store.

 

Jøssameien altså.

 

Så fikk dere rett likevel.

 

Ingen snerten city cross på denne dama!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer da.. har ant meg en stund skjønner du :)) Tenkte faktisk tanken hos Tiny sist gang.

Blir nok litt ekstra slitsomt til stunder, har tvillinger i familien, men blir sikkert litt ekstra kos også :o)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Endelig fikk du ut fingern!! hehe Må du slutte å si "tssk" av det jeg sier til deg;) GRATULERER MED NURKENE!!!

 

Da dekker vi (som nevt..hihi) det meste her da jenter. Kjønn, når termin, antall, bl, utflod...må bare noen av oss få hemorider snart..hehe

 

Kjempemoro svanine. Blir stas. Festlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble flytta til den tiende tror jeg, husker ikke. Var ikke akkurat det som var fokuset, om dere skjønner.

 

Uansett kommer jeg sikkert til å føde i oktober... haha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke se bort ifra at tuppelura til cat kommer sist:)

 

Vet du svanine, du var det første jeg tenkte på da jeg våknet i dag:) Dette blir så koselig så. Dere får ha fin båttur i helgen, ser jo ut til å bli knallvær!!

 

 

Skal dere noe ned på byfesten eller cat?

 

Og må du stå opp snart da Tiny. Ferdig med frokost for leeenge siden:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, nå er jeg oppe og frokosten er unnagjort :) Vet jeg er treg med å komme meg ut av senga... Men det er så godt å være laaaat!!!!!!!!!!

Nå er det en dusj, så er jeg klar for en tur til ls.

 

Svanine: Gratulerer med tvillinger!!!!!!! Ser du er i sjokk, men det er vel lov i en slik situasjon :) Så gøy!!!! Tipper det er en av hver inni magen din jeg :)

 

Da blir 5 unger som skal ut iløpet av et par måneder da :) Så spennende!! Og det er vel Cat som blir sistemann ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får dra meg opp av stolen jeg da. Satt i grunn veldig godt:) Og får vel ta av meg disse støttestrømpene. Greit de er funksjonelle, men lekkert er det ikke!! Ikke når man ikke bruker langbukser iaf.

 

Sullogtull-opp med deg nå!!!

 

Ses snart Tiny:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DÆVEN! Gratulerer så mye svanine!!!

 

Ser allerede for meg barseltreffene deres....blir folksomt der gitt... ;-)

 

 

Ta godt vare på deg selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER svanine (med 2 veldig fine)! Så gøy da, skjønner du har litt å tenke på nå... Starte ny nedtelling da: ul om 4 uker igjen;)

 

Jeg er siste til å føde tror jeg da.......(liker å tenke at jeg hører til selv om jeg ikke har møtt dere enda da;)

 

Jeg er hjemme med isjas...hadde glemt hvor vondt det er jeg....

Ikke noe gøy når huset er bomba og mannen har gjort ALT i 2 mnd og jeg ikke får henta klær i vaske kjelleren engang, tørke benken klarer jeg, men er ikke mye hjelp det når vi skal ha overnattingsgjest i natt og alle sengene må byttes på osv....... Heeeeereeeguuuuuuuuuu som jeg syter da, er ikke sundt.......... Skjerpings!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør meg ingenting å få sist, det betyr bare at min blir søtest lengst!! Så best for deg at du får dine før den 20. oktober Svanine, for det er fødedatoen jeg har "bestilt" til meg selv!!

 

Blir nok ikke noen byfest i dag. Vi har invitert en kamerat av T på middag i kveld. Han studerer i Kr. sand så vi ser han liksom bare et par ganger i året!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei vi skal ikke ned i kveld vi heller. Var på Unni Willhelmsen i går. Var bare i ls litt over en time. Tenkte vi skulle ta en tur på dagen i morgen. Må se hva som er av koserter på kveldene.

 

Slutter barna dine å være søte? (tror mamma synes jeg er ganske søt enda..)

 

Kan dere ikke føde likt? Eller ikke gjør det. Hun opptar jo masse av personalet. 2stk. av hvert inne på rommet er visst vanlig. Trodde det var vi som skulle gauke i kor på ahus jeg cat, men ser ut tul at det kan bli deg og svanine istedenfor:)

 

Molait har herved vært sin siste tur på sats på leeenge!! Frøys medlemskapet nå. Med puls på ca. 140 etter 2 min på sykkelen (og ikke hard sykling!!) må jeg nok innse at det der kan da ikke være bra. Er helt pumpa jeg. Får prøve å holde litt blodsirkulasjon i gang her hjemme. Har jo slik fin matte:)

 

Gått opp 2 kg fra i går til i dag. Sykt er ikke det da!!

 

Kjipern med isjas. Been there-done that-not fun :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei du slutter jo ikke å være søte da..(noen er forresten aldri søte) men da er min babysøt myyyyyyyye lenger. Jeg mener, det er jo så stor aldersforskjell på unga våre!! Nei, får gjerne baby sist jeg, for da er vi de siste som får oppmerksomheten og det betyr at den holder seg der litt lenger :P

 

Spørs om det blir så mye gauking på Svanine da, er vel kanskje en større sjanse for at det blir ks??

 

Tror det er bra at du frøys det medlemsskapet på sats.. er ikke bra for helsa skal jeg si deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...