Gå til innhold

jeg blir sååååååååååååå sur!!!!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

fikk en tlf i dag om at faren til sønnen min venter nr 3 nå....

 

han har en på 3år, sønnen min på 1år og venter nr 3 i januar.....

dette er alle med forskjellige mødre, han føkger ikke opp de andre barna sine... hvorfor gå rundt og få alle disse barna når han bare gir ****

jeg blir såååå irritert på han, han får da først ta vare på de barna han har før han skaffer seg flere!!!!!!

 

og ikke nok med det, han skylder meg noen penger.... men om jeg får de, neida... men kjøpe seg dritfin bil kontant har han råd til :(

 

åååååååå så sur jeg er!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

både du og ungen. Dessverre finnes det mennesker som helt fint klarer å gi faen i sitt eget avkom, og da ser jeg ingen grunn til å tvinge en far/mor til samvær som de ikke vil ha. Men jeg fatter jo heller ikke at noen vil ha en sånn mann, for meg var jo en viktig forutsetning for å bli sammen med mannen min at han faktisk tok godt vare på særkullssønnen sin. (Sier ikke at dette gjelder deg, men hun som er gravid nå. Han har to barn, og det minste er under et år når han lager en til)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er det som gidder å bli sammen en kar som må ut med så mye barnebidrag hvert år?

 

Nei, dere har det like bra uten han. Virker som han har null vett til hvordan man planlegger livet sitt.

 

Og når det kommer til å skylde penger, så forundrer det meg dersom ikke de fleste barnefedre lå litt i minus hos barnemor. Samme her -de pengene ser jeg nok aldri igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mhm vi har det mye bedre uten han, klarer oss fint alene med hjelp og støtte fra familie og venner =)

da jeg ble sammen pappan til sønnen min viste jeg om at han hadde et barn men jeg fikk servert en historie om at mamman til eldste mann var "helt gal" og nektet han noe samvær osv.... så ble jeg gravid( det var ikke planlagt) og da jeg var 18 uker på vei ble det slutt... og når min sønn ble født tok jeg kontakt med mamman til eldste sønnen hans for jeg ville gjerne at barna våres skulle møtes så det fikk vi til =)

og da jeg ble bedre kjent med mamman til eldste sønnen fikk jeg jo høre hvordan ting egentlig var(ja er altid 2 sider av en sak derfor ringte jeg til farmora til sønnen min for og høre hva som var sant og hun bekreftet at sønnen bare ikke gadd)...

så mine tanker går egentlig til denne jenta han har gjort gravid nå, hun vet veldig godt om de 2 sønnene hans, men han har vel sakt til hun samma som han har sakt til oss at vi spolerer samvær osv.... kansje han nå har funnet en som gidder danse etter hans pipe hele tiden.... jajaj ikke vet jeg.....

 

 

ååå så deilig det var og få luftet tankene litt!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en dust...

Håper han betaler barnebidrag!!

Kanskje er han en av de som går og sier: "Skal få 6 barn, for da slipper jeg å betale barnebidrag, da betaler staten for meg." - Har seriøst hørt om en som går og sier det!!! Er ikke det teit???

Tilbake til saken: Håper dere barnemødre prøver og ordne sånn at barna deres får møtes, de er jo søsken liksom. For han bryr seg tydeligvis ikke...

Kanskje dere kan starte en egen forening?=) Det virker som om dere blir fler og fler for hvert år som går...=) Hehe... tull altså...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bidrag ja, hva er det... hehe.... jeg får minstebidrag jeg, han betaler ikke noe akuratt nå :(

har ikke penger sier han, jaja jobbe svart er bra :(

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

er det virkelig sånn at har man 6 barn slipper man betale????????

jeg og mamman til eldste mann møtes innimellom med barna =) kjempekoselig at de kan bli kjent osv for på begge våres sider kommer det ikke noe søsken med det første så derfor godt de kan bli kjent :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh... nei, det vet jeg ikke... vet bare at det er en som sier det her hvor jeg bor. Har 3 barn med 3 jenter...

Aner ikke om det er sant. Men det er jo trolig at staten dekker noe etter hvert, for det blir jo ingenting igjen av lønningsposen hvis en har barn overalt...

Men, jeg skal ikke si at det er slik at man SLIPPER helt å betale etter det sjette barnet da, men det kan godt hende. Han kan sikkert sine saker han teitingen fra hjembygda mi, må vel begynne å ha vært gjennom barnebidragsloven et par ganger nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg blir sprø av mannfolk innimellom..... godt jeg har funnet meg en snill og god fyr nå, som syns sønnen min er topp =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er supert! Sånn skal det være! Håper jeg også finner en som verdsetter meg og jenta mi... for det gjør sannelig ikke faren hennes!!

Men han har heldigvis ikke flere barn på samvittigheten, og det håper jeg ikke at han får heller, for jeg synes synd på de stakkars mødrene til de barna...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2,5 år. Men i de 2 årene har det vært fram og tilbake med meg og pappan hennes. Har gitt ham maaange sjanser... men nå er det ikke flere... tror jeg... Håper jeg møter noen som er bedre enn han!

Han var snill fra vi ble sammen til jenta var 3-4 mnd... da ble han plutselig en annen person. Hadde vært sammen med han i nesten 4 år da, og alt hadde vært bra, men så plutselig ble han tenåring igjen virka det som...

Jaja... han er ikke verdt det, det vet jeg, men jeg er jo glad i han for det, har jo mange gode minner oxo.

Hvor lenge har du vært alene med din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men, åssen er det med farmora til sønnen din? Er hun flink til å stille opp? Er hun interessert i at sønnen hennes skal stille opp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er drittrist... det er det som gjør det så vanskelig for meg! Kunne gjort alt for å få tilbake den han var da jeg gikk gravid feks...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

yepp farmor stiller opp litt, ikke mye men kommer innimellom.... hun hadde nok ikke hatt han på overnatting....

hun vil veldig gjerne at han skal stille opp men er ikke så lett for han bare sier at det er våres skyld osv så konfronterer farmora med med det han sier og jeg sier at det ikke stemmer så siter hun der og aner ikke hva hun skal gjøre... så sier hun bare, det er sønnen min jo....og da tenker jeg bare, jaja hun tror vel han.... ikke vet jeg.... men lei meg blir jeg ihvertfalll uansett for jeg maser,ringer osv for at pappan skal komme meg er sjelden han gidder så nå har jeg bestemt meg for at jeg ikke skal ringe eller mase noe mer så han får ta kontakt selv... gidder ikke.... men er så synd at han ikek vil ta del i sitt eget kjøtt og blod :(

 

har faren til jenta di hun ofte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har henne ofte i perioder, så kan det ta laaaang tid før han viser interesse... vet ikke hva som feiler han... skulle ønske det gikk ann å banke vett inn i skallen hans!! Menmen... han ser henne da, heldigvis...

 

Hva som skjedde med han vet jeg ikke, det ble bare plutselig en stor forandring. Kanskje var det et sjokk for han å bli pappa? Han var 21 år da, er vel litt ungt til å være mann, er det ikke? Er ikke så modne de mannfolka. E annen ting jeg har tenkt på, er det at alle vennene hans var, eller ble, single i den tiden. Var en av kompisene hans som ble pappa samtidig som min x, og han ble singel akkurat da. Vennene hans ringte og ringte til alle døgnets tider, og han kunne aldri si nei. Stilte alltid opp for dem, men ikke for meg som satt hjemme med kolikkunge... Hyggelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er jeg så enig i!!! Det er bra vi kvinnfolka har såpass vett i skallen at vi tar ansvaret! (de fleste av oss da... det finnes vel jenter som ikke er noe bedre også...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

finnes nok jenter og ja, men jeg tror at vi får et mere spesielt forhold til denne babyn vi bærer på i 9mnd at det er verre for oss og gi slipp på dette fantastiske barnet vi har båret i magen... jeg ville aldri klart og gi **** i sønnen min.... han trenger meg og jeg trenger han...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er helt avhengig av jenta mi jeg! Skal hun være borte 2 netter uten at jeg ser henne (det er det lengste vi har vært fra hverandre siden hun ble født) blir jeg trist og lei meg... har det ikke bra.

Så aldri om jeg kunne gitt **** i henne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei nå må jeg legge meg hehe, har en liten morgenfugl jeg :(

 

var så deilig og få luftet en del tanker og meninger i disse innleggene=)

 

ha en god natt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...