Gå til innhold

En ny lørdag å sitte inne på menst mine venner er ute å fester:(


Mamsen in tha house

Anbefalte innlegg

er så utrulig kjedli å sitte inne på en lørdagskveld når mine venninner er ute å fester. men skal nok komme meg gjennom denne kvelden oxo med mine 10 dvd filmer jeg kjøpte igår.. Jeg får sitte her å lade opp til jeg skal på selbufestiva dn 23:) da skal det ta skikkeli av..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet akkurat hvordan du har det, er ikke særlig gøy. Jeg fant ut at de aller fleste av mine venner er skikkelig dårlige venner, så jeg har kutta ut det meste av kontakten vi hadde. Nå er faktisk ensomme helger, mye mindre ensomme, hehe. Men er vennene skikkelig gode venner, så blir det jo ikke det samme. Selbufestivel ja!? Det hadd vært arti d! Trur faktisk de e 2 år sia æ va dær. Kongeband i år da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har oxo kuttet ut de dårlige venninnene mine.. vil heller ha venninner som jeg kan stole på og som stiller opp for meg. å det gjør ikke meg så mye å sitte inne heller, våkne opplagt menst de andre er fyllesyk. Men det er sikkert mange andre som sitter inne alene en lørdagskveld. så ikveld skal jeg bare kose meg og kansje jeg får besøk. Må kose dere i kveld da. nå skal jeg spør søstrn om hun kasse passe trultemora en liten stund så jeg kan kjøpe meg pizza med peppersaus:) nam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja her sitter jeg oxo :(

sitter her nesten altid :(

 

 

dritt lei av og ikke kunne gå ut når mine venner skal noe og selfølgelig de gangene jeg har fri så skjer det ikke noe hehe....

 

 

jaja!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jau,sitter her ALENE jeg også selv om jeg er hos barnefar! IRONISK eller hva!? blir så forbanna at jeg kjenner det koker inni meg :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...