Gå til innhold

Treff, Lellestrøm 22 juni?


Molait

Anbefalte innlegg

Hei

 

Er vi klare for et treff torsdag 22 juni?? (har litt problemer med barnevakt på onsdager) Klokka 19.30?

 

Vil vi da på Egon, eller et sted vi kan sitte ute? Klokka er kvert på åtte nå og solen skinner:) Satt opp treff kl. 19.00 kanskje, så får vi med oss emr sol? Er vi så overvarme at vi helst vil sitte inne uansett?

 

Jeg kan godt ringe å reservere et sted, men greit å vite om noen kan og hva vi vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Detta gikk vel litt fort vel?? hihi..

 

Kan de fleste dager jeg og det er godt å kunne sitte ute.. Kl 19 er bedre enn 19.30 synes nå jeg da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg tror kanskje jeg også tar meg en tur, og sitter gjerne ute om det er fint vær og mulighet for skygge også for oss "heite"-mammaer..:) Kanskje Klimt kl 19?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Jeg kunne også tenke meg å være med på BIM-treff. Og det hadde jo vært kjekt å gå på et treff der vi hadde termin omtrent samtidig.

 

Jeg har termin 26. januar (iflg. BIM)..når har dere termin damer?

 

...men har de uteservering på Egon??? Hva en av serveringsstedene på torvet?

 

Tidspunktet passer.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer nok jeg.. samme for meg hvor det blir hen. Klokken 19 høres bra ut:)

 

Har termin 15 november..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei de har ikke uteservering på Egon. Derfor det står ELLER et sted vi kan sitte ute:) Grunnen til at Egon blir nevt er at vi var der på forrige treff.

 

Da er vi isåfall 4 foreløpig da. Skal vi bare bestemme oss for den dagen og tiden? Fryd har sol på på ettermiddagen eller? Vet ikke hvor lenge solen holder på torvet for tiden.

 

Har termin 24/8 forresten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan komme. Jeg er ikke så kjent i Lillestrøm så bare bestem et sted -og skriv adressen :-)

Tror stedet bør servere is....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Is er nok ikke udmt nei:)

 

Da sier vi 19.00 Klimt er ofte mer folk og vender mot bilveien, så lurer på Fryd. Litt triveligere utsikt. Vet ikke om de har is på Fryd. De har på Klimt. Har jo hatt treff på Fryd og ikke på Klimt. Kanskje prøve Klimt denne gangen. Nei altså egentlig samme for meg. Ringer å bestiller i morgen. Dersom noen veldig gjerne vil hit eller dit så skriv her da. Ellers bare tar jeg et sted.

 

Når det er reservert bord legger jeg ut adr og veibeskrivelse da vøtt tihi :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere! Jeg har oxo veldig lyst til å treffe dere som har en liten pode imagen. Dag og tid passer bra.! Da ses vi !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går ikke å reservere bord ute på Klimt. Han sa det stort sett ikke gikk å reservere bord ute noen steder, kun inne.

 

På Fryd tar dem ikke tlf.

 

På Klimt kan man nok glemme å finne bord til 10 ute, dersom fint vær uten resv.

 

Satse på at man får sitte ute på Fryd bare da eller? Eller reservere inne på Fryd og sette seg ut dersom vær og plasser. ER ikke så fullt der som på Klimt så tror ikke det blir noe problem. Kan derimot ikke garantere for is der:) Nå tar de ikke tlf. heller da..

 

Vet ikke helt hva jeg gjør jeg nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, da har jeg lagt inn treff på Fryd kl. 19.00 på torsdag 22/6.

 

På Klimt kan vi nok glemme å få bord til 10 stk dersom været er fint. Tror ikke det er så problem på Fryd. Skal høre med dem om det går å reservere ute der, bare de noen gang tar tlf!!

 

Håper folk kommer nå da, ellers blir vi vel sittende der vi Tiny:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heeeii... Kan jeg også komme?

:-)

Høres koselig ut dere! Men kjenner dere hverandre fra før? Og hvor er Fryd??

Vet hvor klimt er, og egon og torvet... hm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fryd ligger på torget det :) (gamle Miro). Og du er hjertlig velkommen!! Noen av oss har truffet hverandre, men er alltid bra med nye mennesker!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner sånn ordentlig bare Tiny. (hvor mye kjenner man et menneske egentlig før man kjenner demordentlig?) Fra før? Ja før dette treffet, men gjennom tidligere bimtreff. En del av de som kommer har og vært på bimtreff sammen. Ser alltid noen nye ansikter på treff. Jeg ihvertfall:) Ble dette veldig rotete? ja i grunn. Kom du:))

 

Fryd ligger tvers over gaten for San marco (ja eller hele senteret for den saks skyld) på Torvet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg har flere ganger tenkt på å møte opp på BIM-treff, men syns det virker litt skummelt ettersom jeg ikke kjenner noen.

Er fra Lillestrøm, har termin 15.august.

 

Hadde jo vært kos å bli kjent med noen andre som skal gå hjemme ila det neste året.

 

Hvor gamle er dere?? Jeg er 26.

 

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26, bor på Fetsund.

 

Kjente ingen på første treff jeg. Nå var vi bare 3 som kom dit da:) Er skummelt!! Men det glemmer man fort:))

 

Ta deg en tur du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kanskje jeg skulle driste meg til å gjøre det. Jeg bor også i Fetsund forresten, nettopp flyttet til Garderåsen.

 

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Tror ikke jeg rekker å komme idag. Har fått sykt barn, og mannen jobber sent. Men skal se hvor sent det blir. Tar jo litt tid å kjøre fra aurskog oxo. Håper at vi kan få til et treff igjen før ferien. Kos dere! Så ses vi kanskje!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei men da må du jo komme lyng:) Bor på andre siden av brua jeg da. Det er veldig ekkelt første minuttet når man ikke kjenner noen. Og aller værst rett før man går inn. Og så skal man presentere seg...da med nick eller navn tro? Trøst deg med at vi har alle vært igjennom det og kommer sikkert noen nye i dag og.

 

Ikke alltid de samme på treffene heller så ser alltid noen nye jeg.

 

Så kjipern da ladden!! Sitter nok en stund utover så du kan bare komme senere evt. Ingen møteplikt kl. 19 :o) Pleier å være en ca. 2 timer...

 

Var sol da jeg dro på jobb i dag:) Hølja ned når jeg spiste lunch:( Er usikker på hva det er ute nå:/

 

Ser ut til at det blir inne. Nå kommer iaf Tiny og jeg med godt synlige mager (begynner å ese ut litt dere og popkind og kab;) ) Så det er bare å se etter bulemager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...