Gå til innhold

Nå ser jeg veldig tydelig bufferlinjen på QR... Hva tror dere?

Anbefalte innlegg

Tok en hurtigsvar-test i dag tidlig som jeg avfeide som negativ, selv om bufferlinjen syntes så vidt. I ettermiddag testet jeg på nytt med QR, og etter fire minutter så jeg en svak-svak strek med ørlitegranne farge. Nå har det gått ca to timer siden jeg har tatt testen, og vet den er ugyldig... Men bufferlinjen synes godt nå! Fargen har liksom sklidd utover mot en side av den (relativt tykke) streken slik at fargen synes bedre. Jeg er nødt til å vise sambo :-) Så får jeg heller ta nedturen om den kommer senere i helga! Er i 11. pp, så jeg tror liksom ikke helt mine egne øyne. Har IKM i morgen.

Fortsetter under...

Det høres jo veldig lovende ut Otilde, men personlig stoler jeg ikke helt på QR-testene. Har du ikke anledning til å kjøpe CB i morgen? Krysser fingre og tær jeg :-)

Ps. Min CB-test ble også bare sterkere og sterkere i dag, men det var i løpet av 20 min.

Håper for din egen del at du er gravid...Hadde vært koseli!!

Har også IKM i morgen.....Men har absolutt ingen symptomer...

LYKKE TIL!!Ta deg en ny digital- test i morgen,så er sikkert streken tydeligere..

Hei Otilde:)

det virker jo veldig lovende da, siden du har fått to så si posetive tester:)

du får ta en ny en i morgen tidlig så skal du se den er enda mer posetiv:)

får håpe jeg kan henge meg etter deg, skal selv teste i morgen.. og er i 11 pp slik som deg...

håper av hele mitt hjerte at det blir posetiv test i morgen....

lykke til og klem fra

Annonse

Takk for svar alle sammen :-) Har vist sambo testene nå, men sa først mange ganger at de i grunnen var ugyldige på dette tidspunktet, og at vi ikke måtte ta noe for gitt enda! Sambo mente at det ikke var tvil i at testene var positive og tok litt av, var i grunnen litt redd for det. Nesten mer redd for å skuffe han enn å bli skuffet selv :-) Men vi er jo engang to om dette, så får vi prøve å dele skuffelsen om den skulle komme etterpå. Skal kjøpe meg CB i morgen!

Hei du :-) Vet godt at testen er ugyldig etter fem minutter, skrev jo det i innlegget mitt. Men som sagt så QR-testen så positiv ut innen fem minutter, bare at den ble mer og mer rosa etterhvert. (Kommer av at fargen ellers i test-vinduet blir hvitere troe jeg). Takker uansett for svar, og for at du holder meg litt nede på jorda. Jeg er i grunnen temmelig jordnær, men er fare for at jeg kan lette litt i sammenheng med å prøve å bli gravid :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...