Gå til innhold

hi hi, symtomer for uke 22 jentene

Anbefalte innlegg

Hei alle 22 uke jentene. (jeg har ikm 1 juni.)Hvordan går det med symptom jakten?

Disse er mine:

Mensmurring

Sliten korsrygg

merkelige pupper,vet ikke om de er ømme eller hva det er ,spes i den vestre.

I dag fikk jeg litt lyse brun utflod....

Hvis jeg strekker meg, så kjenner jeg at det strekker nederst i magen..

Lukter av prompene(flaut)Tihi

Hva er deres?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5166876-hi-hi-symtomer-for-uke-22-jentene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Tulla!

Jeg har også IKM 1 juni :o)

Jeg har på langt nær så mange symptomer som sist gang. Men jeg syntes det strekker veldig til der nede noen ganger, skikkelig vondt. Men bortsett fra 2 omganger med kvalme, så er det ikke stort å bryne seg på her. Kanskje like greit å ikke få falske forhåpninger?? Men håpet er der og jeg skal jammen teste litt på forskudd uansett symptomer! Begynner på onsdag :o)

Livmortappen er definitivt lukket, men etter å ha lest et innlegg her i går hvor det stod at en gyn. mente dette ikke var heldig, så tør jeg ikke mer. Selv om jeg har veldig lyst til å kjenne etter om det har blitt en grop der....Spennende tider.

Lykke til :o))

Hei jeg har ikm 29mai.Har egentlig ikke så mye symtomper enda.

-ømme bryster

-trøtt(kan jo skyldes mye annet)

-mye luft i magen

-mye variert avføring

Bare og vente og se da på mandagen det..blir vel tante rød som vanlig på meg.

Vel, jeg har en klump der, men det er fordi jeg har hatt celleforandring der 2 ganger, så det er bare arr etter inngrep. Vet ikke helt hva din klump kan være, sjekk med gyn kanskje?

...ikke for å skremme deg altså, men greit å sjekke, for så vidt jeg vet skal det vel ikke være en klump der....?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...