Gå til innhold

Anbefalte innlegg

drøssevis av terminliste her! vitsen da? hehe... pessimisten mej da. ekje sann meint . men da kan nå vi lage te ei ny da . so skrivkje vi oss på før vi he vør på VANLI ultralyd . dinna terminen bli nå forandra heile tia , hehe . hvertfall me mej , hadde først 2.12 så 13.12 så 27.12 å no e d visst 25.12 , så ej venta te ej he vør på ultraalyd i veke 17!! jepp jepp:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5140097-volsomt-me-liste-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

mm...jeg sa tidligere at jeg ventet til etter termin, men plutselig vipspips, så hadde jeg jaggu stått for å puche lista videre å laget nye listetråder;)

Hehehe....skal ta det til etterretning, ikke mer listeinnsats fra meg før UL. Men jeg var litt nysgjerrig på hvor folk skulle hvere jeg, hvem andre som skulle på Riksen i begynnelsen av desember....

Det florerer med lister her, ja.. Leser dem ikke lenger, jeg.. superlange tråder med sinnsykt mye info i.. og det kommer jo alltids en ny liste så jeg går ikke glipp av noe, hihi..

Men skal skrive meg på den nye, kjempeskikkeligknallryddige terminlisten vi skal lage når folket begynner å gå på ordinær ul! :-)

Annonse

Hehe.. :-)

Jeg tenkte at kanskje Popkind kunne ha ansvare for den superryddige terminlisten.. Hvis jeg lager den kommer jeg til å være _streng_! Da blir det intern opplæring her på desemberklubben i hvordan legge inn ny info på en liste uten å skape fullstendig kaos på listen.. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...