98 & 05 & 07 & 08 Skrevet 23. mai 2006 #1 Skrevet 23. mai 2006 Hei Jeg har lyst til å strikke en duk i perlestrikk, men finner ikke noen oppskrifter på det. Er det noen her som kan hjelpe meg
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 24. mai 2006 #2 Skrevet 24. mai 2006 Hvordan skal duken være - , kvadrat, rektangulær - har ikke oppskrift, men satt å lurte på om du bare kan strikke etter "egen" oppskrift. Om du lager en kant med rillestrikk i kantene... og bare stikker perlestrikk etter som du vil ha den.
98 & 05 & 07 & 08 Skrevet 25. mai 2006 Forfatter #3 Skrevet 25. mai 2006 tenkte på både kvadrat og rektangulær, da jeg har lyst til å strikke et "sett" jeg kan ha på flere bord. Har selv vært inne på tanken med rille strikk rundt kantene og reint perlemønster i midte, men tror kanskje det lan bli litt kjedelig, at jeg heller vil ha noe med mere mønster, f.eks stjerner er hjerter eller noe lignende. I familens påskeideer var det en veldig fin duk, eller brikke. Men det var ikke noe mønster til den.
lifa og Eline Skrevet 26. mai 2006 #4 Skrevet 26. mai 2006 hei jeg har mange oppskrifter på strikkede duker men ingen bare med perlestrikk i mønsteret.
98 & 05 & 07 & 08 Skrevet 29. mai 2006 Forfatter #5 Skrevet 29. mai 2006 Det trenger ikke bare være perlestrikk, men hvis du har mulighet for å sende oppskrifter til meg så sier jeg mange tusen takk. Jeg bytter også gjerne oppskrifter, men jeg har mest oppskrifter til baby og barne klær Adressen min er: [email protected]
lifa og Eline Skrevet 29. mai 2006 #6 Skrevet 29. mai 2006 Jeg skal se hva jeg kan få tatt og kopiert for å sende, men har du strikket før evnt. størrelse.
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 31. mai 2006 #7 Skrevet 31. mai 2006 Eg har sendt deg en oppskrift på en duk som eg liker godt, den kan sikkert strikkes som perlestrikk om du vil.
98 & 05 & 07 & 08 Skrevet 1. juni 2006 Forfatter #8 Skrevet 1. juni 2006 Tusen takk, har ikke sjekka mailen enda men gleder meg til å se hva du har sendt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå