Gå til innhold

Strikke duker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg har lyst til å strikke en duk i perlestrikk, men finner ikke noen oppskrifter på det.

Er det noen her som kan hjelpe meg

Skrevet

Hvordan skal duken være - , kvadrat, rektangulær - har ikke oppskrift, men satt å lurte på om du bare kan strikke etter "egen" oppskrift.

Om du lager en kant med rillestrikk i kantene... og bare stikker perlestrikk etter som du vil ha den.

Skrevet

tenkte på både kvadrat og rektangulær, da jeg har lyst til å strikke et "sett" jeg kan ha på flere bord.

Har selv vært inne på tanken med rille strikk rundt kantene og reint perlemønster i midte, men tror kanskje det lan bli litt kjedelig, at jeg heller vil ha noe med mere mønster, f.eks stjerner er hjerter eller noe lignende.

I familens påskeideer var det en veldig fin duk, eller brikke. Men det var ikke noe mønster til den.

Skrevet

hei

jeg har mange oppskrifter på strikkede duker men ingen bare med perlestrikk i mønsteret.

Skrevet

Det trenger ikke bare være perlestrikk, men hvis du har mulighet for å sende oppskrifter til meg så sier jeg mange tusen takk.

Jeg bytter også gjerne oppskrifter, men jeg har mest oppskrifter til baby og barne klær

Adressen min er: [email protected]

Skrevet

Jeg skal se hva jeg kan få tatt og kopiert for å sende, men har du strikket før evnt. størrelse.

Skrevet

Eg har sendt deg en oppskrift på en duk som eg liker godt, den kan sikkert strikkes som perlestrikk om du vil.

Skrevet

Tusen takk, har ikke sjekka mailen enda men gleder meg til å se hva du har sendt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...