Gå til innhold

Anbefalte innlegg

hei alle sammen.. nå er jeg 10 dager over ikm og tr har fortsatt ikke dukket opp... jeg tok en test senest i går som var negativ... men jeg er fortsatt kvalm, og sliten og må tisse ofte, jeg kjenner også litt murringer i livmora... nå er jeg lei av å vente på tr og positiv test... skal teste igjen til helgen, men det virker som en evighet..jeg og sambo kunne godt tenkt oss et lite sjarmtroll...

men nå håper jeg at jeg enten får tr eller positiv tes,(håper mest på positiv test)

noen andre som har det sånn???

Fortsetter under...

Jepp. Stort sett hele tiden, men jeg har sluttet å teste for det er alltid negativt.. Blitt litt lei denne ventingen og grublingen. livet går litt lettere om du "glemmer" prøvingen underveis mens du holder på har jeg funnet ut.

Da kommer det mer som en overraskelse også.Blir jo alt som betyr noe og slik skal det vel ikke være.

har nå prøvet i 11 mnd og har ikke sex kun for å få barn lenger. det er digg, men jeg tenker jo selvfølgelig etterpå om jeg hadde EL og om det er nå det skjer....

hei..ja det er ikke bra å tenke på det hele tiden.. i går etter nok en negativ test, merket jeg at kvalmen ble litt borte, men den kom søren meg tilbake i dag tidlig, så jeg vet ikke jeg..prøver å ikke tenke på det, men er litt vanksleig, blir til at du slenger en tanke innom da vet du..vi er i vår 1pp så vi har ikke prøvd så lenge...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...