Gå til innhold

hvor mange barn ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg kunne tenke meg 5 (har 4)

hvor mange barn ønsker dere dere ??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er så heldig at jeg har fått ett. Ønsker meg ett til...

Skrevet

Har tre. Vil gjerne ha ett til..

Skrevet

er heldig å har 2 en av hver sort men ønsker en til

Skrevet

Har to flotte jenter, så tenker det er stopp nå. (tror jeg da....)

Skrevet

Jeg har to gutter. Det holder for meg. :o)

Skrevet

Har 3 jenter, og deilig å kjenne at ønsket om flere barn ikke er der lenger.-) Så det er stopp nå ja....

Skrevet

Ønsker oss en til om et års tid ca! Har en på 9 mnd nå!

Skrevet

Har 2, ønsket 2 :)

Skrevet

vil ha 2 :) vi ville ha 2-3 før vi fikk den første.. men nå er jeg heldig hvis jeg klarer å få gjennom ønske om 1 til!

Skrevet

Har 2 og det er nok. Måtte i så fall bli en til om mange år. Men tviler egentlig på det å! Føler at jeg er feredig når jeg har 1 av hver . Det jeg ønsket..

Skrevet

Har to jenter, men er litt i tvil om vi skal ha en til.. Sambo er litt skremt om vi skal får tre jenter : D

Men føler at jeg ikke helt er ferdig enda så det blir nok en til, men veit ikke når da!

Skrevet

3 har 1

Skrevet

har et og kunne tenke meg et søsken til han... (hvis jeg klarer og overvinne frykten for en fødsel,endte i keisersnitt sist,ufrivillig,måtte pga poden slet med hjerterytmen)

Skrevet

Eg har tenkt 4, men er fornøgd no når eg har fått 3. Så får vi heller sjå om det blir fleire når dei eg har blir større. Skal iallfall ikkje ha den like tett som dei eg har. For no må eg nyyyte dei eg har først ;)

Skrevet

...Samma her!

Vil gjerne ha nr. 4, men så må det bli med det!

Skrevet

Tenkte meg fire før. Men etter å ha fått 2 gutter tett etter hverandre for 6 år siden og nå nylig har jeg fått en gutt til (i håpet om å få en jente) så jeg er stooooooor fornøyd med det.

Syns at familien er perfekt passe og vil nyte tiden med dem nå. stooor koser meg med dem!!!

herlig å være mamma, ikke sant jenter?!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...