Lillegutt skal bli storebror Skrevet 22. mai 2006 #1 Skrevet 22. mai 2006 Jeg leste et eller annet sted her inne i dag, at det var vanlig å hoppe over en mens? En gang i året? Bare lurer, for det har jo aldri skjedd meg (tror jeg... hadde veeeeldig ujevne sykluser i tenårenen dog, men det er vel normalt...). Men nå har det gått over syv uker siden siste mens!!! I morgen er jeg tre uker over IKM. Ingen tante, ingen positiv test. Kan det være så enkelt som at jeg har hoppet over en mens? Jeg kan da vel ikke være gravid? Testene er jo så veldig negative. Ingen antydning til at den kan være positiv, uansett hvor mye jeg vrir og vender på den! hehe Og forresten, syklusen skal jo være i gjenge igjen når en har fått èn mens etter SA? Jeg mista jo i februar, og da gikk det nesten åtte uker før tanta kom. Og det er nå over syv uker siden sist... Blir gal av all denne ventinga på mensen jeg (og jeg som helst skulle latt være å se den på et år også da... ) hehe Men ser at det er flere som har gått over IKM og ikke fått noen positiv test, så da er det kanskje noen som vet da?
kirsty*2barnsmamma Skrevet 22. mai 2006 #2 Skrevet 22. mai 2006 Har selv aldri hoppet over en mens jeg heller, men vet at det er vanlig at det kan skje nå og da...
Gjest Skrevet 22. mai 2006 #3 Skrevet 22. mai 2006 det er 3 uker siden jeg skulle hadd besøk av TR.. men kom ikke.. var noen som sa her inne da, at jeg sikkert bare ikke hadde hadd eggløsning denne månden.. at dette var normalt, og kunne skje.. jeg har tadd 2 neg tester.. så jeg er desv ikke gravid...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå