Gå til innhold

hvor lang tid tar det sånn ca??

Anbefalte innlegg

Skrevet

det er nå ca 2,5 mnd siden fødselen.. har ca 3kg igjen til normalen.. men den eneste plassen jeg legger merke til at det blir umulig å få på de gamle buksene er over magen;(

jeg trener ca 4 ganger i uken og masse magen nå.. syns det går så tregt.. hvor lang tid brukte dere på at magen begynte å bli stram igjen? eller se mer normal ut? syns det er så ekkelt når magen liksom blir så løs over buksene.. spesielt når man sitter..

ønsker mange svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har fortsatt en del ekstra rundt magen, og her er det 10 mnd siden fødselen.

Skrevet

Jeg er 7 kg i pluss enda, samt de gamle buksene mine passer ikke til meg! Et par av dem da, men det er bukser som i utgangspunktet var for store før fødselen.

Skrevet

Vesla er forresten 7 1/2 måned

Skrevet

Kan jo også si at jeg har 11 kg igjen til matchvekt.

Skrevet

Hei! Tror dette varierer veldig fra person til person. Men hvis det er noen trøst tok det bare et par uker fra jeg trodde at de gamle olabuksene aldri ville passe igjen noensinne, til jeg kunne bruke dem igjen :-)

Fikk dem vel på meg igjen da nurket var sånn 2,5-3 måneder. Men hadde fortsatt noe ekstra mage da, har vel det fortsatt. Så det bula litt ut over buksekanten en stund ja :-) På den annen side var jo magen ganske så gigantisk på slutten av svangerskapet da :-D He he, og resultatet er jo verdt litt pløsete mage :-)

Skrevet

Oi, var ikke egentlig meningen å være anonym da :-) Når det gjelder vekt så vet jeg ikke, vi har ikke vekt. Men veide 5 kilo mer ved 6-ukerskontroll enn ved første svangerskapskontroll. Regner med at i hvert fall noe av det er borte igjen nå. (Snart 4,5 måned siden jeg fødte)

Skrevet

Selv om du går tilbake til gammel vekt, er det nok meget mulig at fasongen blir noe annerledes! Jeg er lettere nå enn da jeg ble gravid, men magen er ikke akkurat flat og stram... må nok litt mer trening til der!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...