Gå til innhold

Har jeg kreft?????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har enda ikke vert på etterkontroll.. min datter ble født i fjor..!!

Så nå kjenner jeg klumper i underlivet og de er så trangt når jeg og min mann skal ja... hihi..

Så nå har jeg vert på do.. så er de jammen meg blod i avføringen (har vert de noen ganger nå)

Så nå når jeg tenker meg om er jo jeg veldig plaget med ryggenn... den er ganske vond. .. må ta tabletter hele tiden..

Så nå tenker jeg.. lan jeg ha kreft? siden de er sllike små klumper? kan altr ha en samenheng?

HJelp.. hva tror dere?

Ynskyld for at jeg legger ut om dette.. men er redd..

Går ikke til lege om de så.. ja.. ALdri er jeg hos legen... får angst bare ved tanken

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjære tid .. Du må jo gå til lege.. Tror ikke du har kreft uten at jeg er ekspert på området MEN om det skulle være det så er tross alt dette en dødelig sykdom om den ikke kommer under behandling ..Så kom deg til lege du .. Da får du i alle fall et svar fra en fagperson og da trenger du ikke gå å bekymre deg lenger enn du må.. Har du barn så må du heller tenke på dem enn at du ikke vil til lege !!

Lykke til

Skrevet

uff.. neh må jeg til legen??

eller bare blir de sånn etter en fødsel? de tenker jeg..

Skrevet

Hvor er disse klumpene? I skjeden, på livmortappen, ved endetarmen eller...?

Skrevet

rundt skjede opningen.. er liksom litt innover også.. er trangt der.. hihi FLAUT..

Skrevet

nei.. blir ikke "bare" sånn etter fødselen...

Tror ikke noen av oss er kompetente til å sette en diagnose. Så du får ringe legen - er vel mer angstfult å gå og kjenne på det?

Skrevet

Neppe noe farlig, men passer jo bra å få en time til etterkontroll og få sjekket dette da. Etterkontrolltimen er jo gratis til og med.

Skrevet

Ring legen du..det er det beste.

Skrevet

godt mulig det er hemoroider...og det er ikke farlig.

mange blir plaget av dette etter fødsel.dersom du har dette i endetarmen også, kommer det gjerne blod i avføringen...

Skrevet

men fins de hemorider rundt skjedeopningen??

Skrevet

jepp, man kan få hemoroider rundt skjedeåpningen...men det kan være ganske smertefullt( presser liksom)...jeg er ingen ekspert, men var plaget med dette ettter fødselen selv.

ta kontakt med lege, så tror jeg nok du blir beroliget!

Skrevet

ojjsan.. virker som de samme.. de presser lixom på..

Men må jeg operere de bort tror du? takk for svar.. du roet meg litt=)

Skrevet

Jeg hadde det!! Forsvant av seg selv etterhvert, med litt bruk av Alcos Anal:)

Skrevet

Bor du i Oslo? Jeg var hos en gynekolog som var veeeldig flink. Det gikk fort, han var behagelig og det gjorde meg ingenting å ta undersøkelsen. Jeg har alltid synes at slike undersøkelser er grusomme, men etter etterkontrollen skjønte jeg at det var personavhengig. Dette var på Oslo City Legesenter, han het Åge Huseby og har tlf nr 22502323. Om du bor i Oslo, så bare ring han. Du får time med en gang og da er det gjort! Det er privat og kostet 850 kr da. Men verdt det!

Lykke til!

Skrevet

Jeg hadde også litt blod i avføringen rett etter fødsel, hadde hard avføring og ble rifter.

Jeg har også noe som kan ligne klumper like innen for skjedeåpningen, har vært til GU 2 ganger etter fødsel og legen har ikke sagt noe om at det er unormalt.

Jeg tror det er vevet i skjeden som har vært VELDIG utvidet ved fødsel og nå har det trekt seg sammen å da blir det "klumper" og "folder".

Ont i ryggen har jeg konstant etter fødsel.

Skrevet

takk for svar...

ble litt roligere nå..

har bestilt time hos en flink lege nå..

desverre bo r jeg ikke i oslo

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...