Anonym bruker Skrevet 19. mai 2006 #1 Skrevet 19. mai 2006 Tok en el-test som trenger 40 enheter for å slå ut. (noen fra Danmark...) Fikk positiv test for 4 dager siden i 11 tiden på formiddagen. Tok en ny test i 2000-2100 tiden (nysgjerrig ja.... hihi...) og den var negativ... Hvordan tolker jeg det? Har jeg ikke hatt el da? Veldig takknemlig for svar
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2006 #2 Skrevet 19. mai 2006 EL kommer 12 - 36 timer etter første pos. test.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2006 #3 Skrevet 19. mai 2006 Irriterere meg grønn på disse innlegg som hører til på BliGravid!!
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2006 #4 Skrevet 20. mai 2006 Svar fra hovedinnlegger... Dersom spørsmålene irriterer deg så lurer jeg på hvorfor du leser de, og i tillegg gidder å skrive svar.... Jeg spurte her inne siden dere er gravide og muligens har erfaring på området. På "bli gravid" ønsker vi å bli gravide og jentene der inne som har født før kan sikkert svare, men siden dere nettopp er blitt gravide var det etter min mening større sjanse å få svar her. Så mitt råd til deg er å se bort fra spørsmålene du ikke liker, og hvertfall ikke bruk tiden din til å svare så frekt!! PS. Håper jeg ikke blir så hormonell som deg når og hvis jeg er så heldig å komme over til 1.trimester:-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå