Gå til innhold

Skravletråd for: Molait, Cat78, Svanine, Tiny, 1D og alle andre som vil skravle tull :o))


Cat78♥VerdensVakresteDatter♥

Anbefalte innlegg

Is er tingen :)

 

Men ble vi enige om at alle kunne komme den 10 juni? Gubben skulle avspassere på søndagen, så han går av vakt kl 20 på lørdag (han kommer litt seinere enn dere andre da...) Men sånn ca 18-19 på Lørdag 10 juni hos meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal nå gå slik med bul i 12 uker til. Skulle nå se etter en genser. Alle genserne mine stopper jo rundt navlen. Superlekkert:) Har en del kortermet, men sommer i Norge... Og jeg vet jeg ikke kommer inn i noe badetøy jeg har hjemme. Jeg skal ha bul hele sommeren så noe må jeg finne på. Jeg har slikt snurreseginniskjørt (venter spent på hvem som først skriver riktig ord for meg..) i badestoff. Kan bruke en bikinigreis og den rundt. Godtar at man blir litt fet og sånn når man har bolle i ovnen, men synes det får være måte på 12 uker før termin:( Er mye vann da, og det kan jo trekke seg tilbake litt. *håper* Ellers får man bare kutte ned på isforbruket..hehe.

 

Kan ta å kikke om de har slik vogn Svanine. Den ene er en underavd. av den på Svinesund, og de har vel em. etter hva jeg kan huske.

 

Greit det ordnet seg med fest da. Ellers kunne man jo tatt det en søndag eller i uka og. Mååå jo ikke sitte til 1-2 på natten:) Komme sent til sin egen fest..hehe..ja da har han vel uniform da. (skal ta med litt valium til Mr.T jeg:P ) Hmmm..har ikke sjekket med gubben her om han skal jobbe..kommer vi, men da vet jeg ikke helt når vi kommer enda:) Evt. kan jeg jo bare hente ham på jobb. Ikke lange betan fra B-lia til Strømmen.

 

Ja ang klær i dag...fant en kjole da. Billig. Tenkte at greit med en kjole i løpet av sommeren og kostet lite så greit. Sinnsykt digg å ha på. Strammet ikke noen steder. Så noe..ja..telt ut, men slett ikke værst. Prøvde den hjemme og skulle vise da klikødden kom forbi og så meg...som han lo!!!!!!!!! Han visste jo ikke at jeg hadde hatt en pytonselvbildedag. Hjalp liksom fint lite. Begynte nesten å grine. Han lovet meg da masse pleie i kveld:D (massasje og olje og forhåpentligvis noe mer....)

 

Som minner meg på... hvor lenge har du igjen av nonnetilstanden din 1D?

 

Henta babypakke på apo i dag da. Alltid gøy med gratis stæsj:)) Har du henta "din" Tiny?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tihii.. fikk min babypakke levert personlig jeg når jeg var bare 7 uker på vei :o)) Greit med en stefar som jobber i apokjeden :o))

 

Lørdag 10. er fortsatt greit for oss tror jeg..

 

Og T vil ikke ha valium, sier han!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig har jeg hentet den pakka, den var gratis jo :) Var jo ok innhold i den også da...

 

Omslagsskjørt (var det ikke det det het da tro?)

 

Flotters at det blir grillings da :) Så nå meg jo ut å ordne noe dessert til uka også.. hmm... også har jeg sikkert noen kakerester etter bursdag også :) Men jordbær og is må vi også ha!!

Skal bake hele mandag jeg tenker jeg, for begynte å telle etter og vi blir "bare" 12-15 stykker her på bursdagen min!!! (jeg har stooor familie) Gubben har vært så frekk og bestilt hva slags kaker jeg skal bake også da.. han ville ha bløtekake, gulrotkake og ostekake... Litt av jobb jeg har fått ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehehe..synes jeg har kommet med mange småkommentarer i det siste som ikke har blitt kommenter av Mr.T, henger han ikke over skulderen og smugleser mer? ;) Uuuuunskyld!!!!!!! Mobber kun de jeg liker kan han trøste seg med. Joda, det høres noe selvmotsigende ut, skal innrømme det..hehe.

 

Fint du fant deg bukse da cat. Fortsetter du i ditt tempo har du ikke glede av den lenge..tihi.

 

Okay da, så leste jeg litt for kjapt Svana. Men regna med at du hadde mer enn 1 bukse da. Bare trodde du mente at det bare var en du fikk helt igjen:)

 

Joda omslagsskjørt kan man si. Men mener nå det er et slikt fint ord for det:) Gikk ganske kjapt at noen kom med forslg:))

 

Jordbær er ganske billig på rema for tiden. Er jo tilbuder til og fra overalt da men. Så det var halve prisen i forhold til mange andre. Synes det er for drøyt å betale borti 40,- for en kurv jordbær ass!!!

 

Skal visst være varierende innhold i de pakkene...fikk dere for noe da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva var det i den pakka igjen da *tenke*

 

12 bleier, 1 pk bind, tannbørste, tannkrem, vareprøve på shampo, en bok, en leke, smokk, foreldre og barn magasinet og sånne vaskeservietter. (var det alt tro? ) Også brosjyrer da..

 

Rema er notert som billig jordbær-butikk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fint ord: Sarong.

 

Forresten så ser det ut til at vi har bil litt til, sånn at vi slipper og bli henta og sånn...

 

Middagen i kveld var kjip. Smakte nesten ingenting. Heldigvis var desserten god *mums*

 

Dagens gjettekonkurranse: Hvor mange is har undertegnede spist i dag?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Riktig svar:

 

 

 

#3

 

 

 

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har faktisk bare spist 1 jeg. Men den hadde nok kalorier til å dekke en 3-4 is:) Skulle spise en sammen med gutten når vi kom hjem men jeg sovna på sofaen og han så på film og glemte hele greia. Kanskje like greit.

 

Der hadde vi det fine ordet vet du;) Var ganske i nærheten, men hang meg opp i sargong..og så jo at det var feil, men hjernen nektet å forandre på noe.

 

Kjipern at middagen var smakløs. Men pleier å få ganske bra middager i slike jobbsammenhenger.

 

I pakka mi var det bind, 2 poser med bleier (har ikke telt tilsammen men sikkert det samme), en bok, en tannbørste, tannkrem, minishampoo, rangle, body-servietter, smokk, kremprøve til mor(bare sånn pose, engangs) og noe reklame. Fikk ikke blad, men tilbud om å abbonere på blad:) Leste et sted at det varierte veldig hva man fikk. Rart, skulle tro det var en standarpakke.

 

oho, nå er det rundt midnatt og hottentotten er våken. At magen vrenger seg har fått ny betydning:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeeeeei;)

 

 

MO: Jeg har 1 uke igjen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hurra! (det er sannelig bra...siden jeg våknet av en o*****forrige morran.....for første gangen må jeg si:)

Dessuten snør det ikke;) Har hatt fint vær og sol i dag;)

 

 

Også vil jeg si at det er fryktelig dårlig gjort av dere å hygge dere her inne den ene kvelden jeg ikke er her.... har jo sitti her kveld etter kveld og tenkt på hvor heldige dere er som kan skrive her inne på dagen....også tar jeg fri en kveld og da....ja...da.....sitter dere her og velter dere i moro;) Jeg må legge meg nå;)

 

Natta;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja sånn har jeg hatt det mange ganger!! Så fort jeg tar meg en paise, da skal det skravles;) Velter og velter...

 

Hvordan skal det feires om en uke a? Noen store planer? hehehe

 

Får vel sulle meg i seng jeg og.

 

Natta jenter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Buhu...... har snakket med butikken vi bestilte vogna i nå og den skulle jo komme neste uke... Men tror du at den kommer du. Nei! Det er nemlig forsinkelser fra fabrikken, så vi må vente enda 2-3 uker før vi får den (max)... Hu dama skulle ringe med en gang den kom da ihvertfall, men nå begynner det snart å haste!!!!! dumme fabrikk og dumme butikk!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj og æsj! Så dumt! Når bestilte dere da? Får satse på at det går bra, og at vogna er vel i havn før bebisen kommer.

 

Skal dere gjøre noe spennende i pinsen jenter? Vi har ikke helt bestemt oss enda, men tar det lungt i kveld.

 

Skal vi begynne på ny tråd snart eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg støtter svanine i forslag om ny tråd;) Bare å lag det søta;)

 

Jeg har ikke peiling på hva vi skal i pinsa.....dattera snakker om at i pinsa så griller man bål..............litt spent på hva hun mener og om det bare er pyromanen i henne som titter frem....

Skal uansett ikke gjøre noe annet enn å spise taco i kveld da;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...