Gå til innhold

Skravletråd for: Molait, Cat78, Svanine, Tiny, 1D og alle andre som vil skravle tull :o))


Cat78♥VerdensVakresteDatter♥

Anbefalte innlegg

Starta på en ny jeg jenter, den andre ble så lang ;o))

 

Ja, Tiny, blir litt av en gjeng hos molle på onsdag ja...

Hehehe.. Er egentlig ganske sjenert jeg da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jeg også.... hehe.... Men du har møtt molle før og det har jeg og. Jeg vet jo hvem du er gift med, så det skal nok gå bra så.... Gubben min skal da på generalforsamling i borettslaget, så får se om jeg kan lokke han med... Ellers blir jeg skikkelig alene jeg *snufs*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må jo lokke med deg gubben!! Klart han skal være med :o))

 

Molle ja.. hatt noen fyllekuler vi mens vi var prøvere.. hihi.. men morro var det :o))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg skikkelig lyst på en iskald øl altså...... En fyllekule hadde vært moro nå... sukk... bare 2 måneder igjen.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk hvordan vi jentene kan herje neste vår og sommer da!! Da begynner jo avleggerne våre å bli ganske "store" så da kunne vi tatt en skikkelig fest.. skal ikke sove bort sumar natta vettu :o)) Altså kan jo drikke før neste sommer da, men er litt ekstra stas med sommerfyll og grilling!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får lage vår egen "barsel-gjeng" så får vi ta en skikkelig fyllekule neste vår/sommer ja :) hihi.. det kan jo bli moro det ja...

Når har svanine termin forresten??? Vi er vel litt spredt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Svanine har termin i begynnelsen av november. Husker ikke datoen men mener det er ca halvannen uke etter meg:)

 

Ser du på idol eller?? Jeg ligger på sofaen med den bærbare i fanget :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp :) Trygt plassert i godstolen med laptopen på fangen og idol på tv... Gubben er på hytta sammen med noen kompiser (kommer ikke hjem før imorgen), så har hele kåken for meg selv... Blir lett mye bim av slike ting ja :)

 

Så da er "gjengen" strekt fra juli til november da :) Ikke værst...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp!! (flytt til østlandet da, 1D så kan du være med i "gjengen") :o))

 

Gubben er sammen med en kompis han også, så er idol alene for meg.. Men helt greit for da har han ingen kontroll på hvor mange is jeg spiser!! hehehe.. takk gud for isbilen sier jeg bare. *løperoghenterendaenisjeg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi... det med kontroll er jammen meg sant... Her sitter jeg og gafler smågodt og koser med... Er så søtsjuk om dagen at er hlet forferdelig.. Is er og en god favoritt om dagen... *jegkommertilårullesnart*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du ruller allerede jeg :o))

 

Snart ferdig med isen jeg hentet.. var nummer 2 det.. hihi.. Men spist er spist!!

 

Hvem heier du på i idol da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok ikke lenge før jeg ruller nei... hehe... snart høygravid og greier :)

 

Er ikke helt sikker påhvem som bør vinne jeg... Synes kanskje versjonen av den nye låta til Jonas var ett hakk bedre enn Aleks...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke hatt noen favoritt jeg heller, men tror faktisk jeg synes Jonas trakk det lengste strået i kveld.. Begge er jo flinke da, men er liksom noe ekstra i stemmen til Jonas synes jeg!!

 

Hmmmm... skal jeg hente is nummer 3 da... Kommer til å trille lenge før jeg er høygravid jeg :o))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slapp av, du er gravid!! Da har du nemlig lov :) Åh, gjett om jeg får gjennomgå etter fødsel a'... Da skal jeg visst piskes for å komme meg ned i vekt *gliiiiis* (gubbens kommentar)... Tar det heeelt med ro jeg altså... Ned i vekt kommer jeg til å gå alikevel... dessuten synes jeg at jeg har vært flink... Bare opp 10 kilo og 8 uker igjen *flinkemeg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare opp 10 kilo?? Da synes jeg du har vært kjempeflink!! Med mindre du smeller på 15 kilo de siste ukene da :o))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har spist det jeg vil og spist masse godteri... Hadde litt å gå på fra før av, men synes ikke det er så ille med 10 kilo så langt... Håper det ikke blir mer enn 5-6 kilo til, da skal jeg være ganske førnøyd med meg selv :)

15 kilo til sier jeg nei takk til altså.... De kan noen andre få :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lagt på meg 3 kilo hittil og er i uke 18 nå.. La ut det første magebilde på albumet mitt i sta.. Synes jeg er ganske stor for "alderen"..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må inn å sjekke... Lenge siden jeg har tatt magebilde nå... tror jeg må gjøre noe med den saken imorgen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefin :o)) Men den er litt stor da.. Så på noen andres bilder på albumssidene og magen min lignet på flere som var både 23-25 uker på vei..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jevner seg nok ut etterhvert det der da... synes magen min kom tregt jeg, men nå er den jammen meg skikkelig gravid-mage og da...

 

Dæven det var Aleks som tok seieren jo... Ble jo nesten litt rørt jeg nå *snufs* (litt hormonell kanskje??)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud.. kjenner jo tårene brenne bak øyelokkene for den minste ting :o))

 

Hehehe.. snart fyllt hele skravletråden vi :))

 

Nå kommer molle bare til å klage fordi det har skjedd noe her igjen mens hun var borte :o))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi...nå kan hun angre på at hun må feire bursdag nå (selvom jeg tror det kanskje er litt bedre enn å sitte på bim hele kvelden)....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste som må være bedre med bursdagen er kakene ;o))

 

Sitter og ser på politiskolen på tvn jeg, gammel film, men like morsom hver gang!! Har vel sett den noen ganger i løpet av livet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaker er jo godt da....

 

Men tror jeg tar kvelden jeg altså... Oppe tidlig og vært på jobb idag... Litt sliten jeg..

 

Natti natt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...