Gå til innhold

jeg har en teori (som sikkert er bak mål), men likevel....

Anbefalte innlegg

Ei venninne av meg ble gravid nå- etter ett års intenst prøving. Denne pp'en var den første hvor de kun hadde sex to dager. Det skyldtes at mannen måtte dra med jobben. Jeg hører liksom stadig samme meldingen her: Endelig klaffet det!! Og den måneden vi ikke prøvde skikkelig en gang!!

Da lurer jeg på om (de gamle) sædcellene kan blokkere for "nye friske" som kommer rundt EL? Sikkert litt fjernt å tenke slik, men kan ikke unngå å lure.. Synes det er så rart at det lykkes for så mange etter metoden "lite sex" og X antall runder med mye sex i tiden før?

Hva tror dere? Bare tull? :-)

hilsen, for anledningen "anonym" ;-)

Fortsetter under...

Nei, det er jo så.. Men sædcellene skal jo kunne svømme raskt i spermen, så at det var noe gammel sperm der, burde jo ikke sinke de?

Og det er jo temmelig mange som blir gravide med kaninmetoden også! (Slik som oss forrige gang...)

Men jeg vet jo selvfølgelig ikke...

Den første gangen jeg ble gravid var den første måneden vi hadde sex masse! Men må legge til at det var fra rett før antatt el til langt etter... Siden har vi ikke holdt på lenge etter... kansje det var det som vi burde gjøre?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...