Gå til innhold

Motstridende følelser..

Anbefalte innlegg

Har begynt å tenke på et barn til,to fra før,sluttet på p-pillen i mars,håpet på å bli gravid fort---men har begynt å bli usikker.Vil jeg ha en til likevel,har vi det ikke bra som vi har det? Uff,dette ble slitsomt å tenke på dere.Vil jo egentlig,men nå har de andre blitt såpass store,klarer seg selv osv,begynt på skolen. Fokuserer vel for mye på det negative,våkenetter,amming,henting/bringing i barnehage,tiden som går for fort.. Litt syteinlegg dette her,men jeg ønsker aller helst positivte overtalelser,flere med slike tanker.Kanskje det bare er en fase jeg er kommet i,mulig det går over,tror det da.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5074126-motstridende-f%C3%B8lelser/
Del på andre sider

Fortsetter under...

JEg tror ikke du hadde angret på om du fikk en til, men du hadde nok angret om du ikke fikk en til. (Ut fra hva du skriver)

Vi kan jo egentlig ikke sitte her og "overtale" deg, men ut fra hva du skriver, tror jeg absolutt at du har lyst på en til. JEg tror den tvilen kommer til alle når de prøver, selv om det er på nr1,2,3 eller 8.

Takk for den du..tror faktisk du har rett i at jeg angrer om vi ikke får en til.Sambo og jeg tok opp dette i fjor sommer,da ville ikke han(jeg som ville da også),men nå vil han likevel,så er det jeg som begynner å tvile..snålt.Takk for svaret ditt,satte tankene over på et annet spor egentlig :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...