Gå til innhold

Når åpner livmortappen seg når man får mensen?

Anbefalte innlegg

Jeg spotter nå, men livmortappen er helt fast (Men det er den vel under mensen også), MEn den er kjempefast, mye fastere enn nesen. Og det er ikke antydning til åpning.

Når åpner den seg? Åpner den seg akkurat når syndefloden kommer? Eller åpner den seg litt før?

Fortsetter under...

etter hva jeg har forstått så åpner den seg når du han eggløsning, og med en regelmessig 28 dagers syklus er det da bare å trekke fra 12 - 16 dager fra neste ventede mens... tror jeg... da er man mest fruktbar...

Lykke til vidre...

På pernille-siden står det at den er åpen rett før og under mensen.

Men nå vet ikke jeg hvor åpen den er for at det skal kalles åpen. Kan jo godt være en bitte bitte liten sprekk er nok for at det kalles åpen, men her er det i alle fall helt tett...

På meg tror jeg den åpner seg dagen før, dersom jeg husker riktig. Da er den lav, og har en ganske stor åpning.

Da jeg var gravid kjente jeg tydelig at det var en slags myk propp i tappen!

Håper du ble litt klokere, når er det du venter mensen?

Jeg skulle hatt mensen i går. men spottingen har sluttet også tror jeg, har ikke kommet mer på flere timer? De få gangene jeg spotter, pleier mensen komme like etterpå...

Og det er ikke antydning til åpning, men vet ikke om det er en myk propp i tappen, har ikke tappetafset så lenge, så er ikke "så godt kjent"..

Annonse

Tappen min pleier å åpne seg dagen/kvelden før jeg får mensen.

Men nå sist gang åpnet den seg ikke før etter stormen kom. Jeg var kjempespent, men jeg var ikke gravid. Kanskje bare tappen som var treig..?

Uansett, lykke til, håper ikke du blir like lurt som jeg ble :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...