Gå til innhold

9 mai fikk lillegutten min sin første tann! :)


Gjest

Anbefalte innlegg

Ja, tiden går dere!! De vokser seg store og sterke, og skal "snart" fly ut av det trygge redet hjemme hos mamman sin :(

 

Synes tiden går alt for fort! Er jo snart ikke bebi lengre jo.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så gøy :-)

He he, ja de vokser så fort!

Vår har ikke fått tenner enda da, men det klør visst fælt innimellom, og kan kjenne noe hardt når vi tar på tannkjøttet foran i munnen.

 

Og så er han en liten luring. Har klart å legge seg over på sida en god stund når han ligger på ryggen, men har ikke klart å få til den siste "tippen" over for å rulle over på magen. Men i går klarte han det, på en måte i hvert fall, hihi :-) Lå nemlig under babygymmen, rulla seg over på sida, og tok tak i babygymmen og dro seg over til magen :-D Så nå har han rullet "med hjelpemiddel", blir spennende å se når han klarer det på egenhånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går alt for fort ja.... tenk 4mnd gamle!

Mi fikk første tann forrige uke og har nå to tenner nede og idag skjedde det jeg har venta på.... HUN BET MEG!!!!! :o(

Fy f... så skarpe de tennene er, heldigvis ble det ikke blod men vondt for det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja tiden flyr avgårde.. Jenten min har ikke begynt å få tenner enda, Heldigvis;) Tenker på hvor vondt det må gjøre når de biter skikkelig i puppen*grøsser*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

I dag brøt visst første tanna til gutten vår gjennom også. Stakkars, han har det visst ikke godt i dag, men heldigvis sover han nå da. Tida flyr!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Huh det var tidleg... mitt lille gull var 6mndr i går - då fekk ho si andre tann... den første kom forige veke. Synst det var tidleg nok eg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei alle sammen..

 

min datter fikk sin første tann 30.mai..litt over fire mnd..men den andre har ikke vist seg...heldigvis ingen sutring...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...