Gå til innhold

sukk....(syte syte.. dakker lille meg... )

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er jo bare sånn det er når man ønsker noe så veeeeldig..

..og det er jo oppløftende å se at det lykkes for så mange, da må vel vi også ha en sjanse!?

Krysser fingrene for oss alle!! :)

(..jeg hadde IKM på lørdag og TR har ikke kommet ennå, men testet neg på CB på torsdag..huff, denne ventetiden...)

Annonse

Hei på deg!

Du er så absolutt ikke teit.

Jeg har det også slik, og av og til virker det nesten som det er en epidemi her inne. Da pleier jeg å gå på en av de andre sidene. For det er ikke det at jeg ikke ønsker andre gleden med å bli gravide for det gjør jeg av hele mitt hjerte. Det er bare det at det blir så ekstra tydelig at jeg enda en gang ikke kan få være den som skriver slike innlegg. Og når en pp plutselig har blitt til to år begynner det å bli slitsomt. Men verden er dessverre ikke alltid rettferdig. Vi får bare stå på videre og prøve å glede oss over dem som ikke trenger å føle det slik vi gjør.

Ønsker deg lykke til videre

Klem

har bare prøvd noen månder.. og jeg ser at det egentlig ikke kan kalles å prøve.. egentlig.. alle her er så inni dette.. måler ditt og måler datt... vet ikke hvordan slikt funker en gang... var inne på den siden hvor man kan bestille eggløsnings tester fra danmark billig.. men... hvordan funker egentlig en slik test?? og når skal man teste.. føler meg som en fjortiss... men har egentlig ikke ønsket barn før.. gjennom hele oppveksten har jeg tenkt: jeg skal ikke ha barn.. men etter at jeg giftet meg i nov 05.. så har ønsket blidd større om større.. ser "alle" går rundt med store gravide mager, og jeg kunne ønske jeg var dem.. naive meg trodde det bare var å slutte på pilla.. og ha masse sex.. hehe.. men etter å ha lest hjer inne.. skjønner jeg, at det er som en eksamen.. masse hardt arbeid, lesing, øving.. og håpe på at man har gjort bra nokk.. for å bestå...

Om det blir for komplisert så er det bare å tenke at det er en fordel å ha sex annenhver dag uansett når i syklus du er! Naturen har jo ordnet det slik at vi skal kunne bli gravide uten å måtte lese masse om det først, teste når vi har EL, måle temp osv. Det er jo i alle fall greit å prøve noen måneder uten å tenke så altfor mye på det, så skal du se at du blir gravid før du vet orde av det!! :)

Masse lykke til!!

klem

Ta det helt med ro. Det er vanskelig uansett hvor lenge man har prøvd. Forhåpentligvis trenger du ikke å holde på så lenge som jeg. Vi er av dem som for tiden jobber med hormonbehandling og er søkt inn til ivf.

Dessverre har vi jenter en tendens til å tro at det bare er å bestemme seg for å bli gravide og så blir vi det. Slik hadde jeg det hvertfall. Men slik er det dessverre ikke. Når man får høre at folk rundt en har blitt gravide blir det aldri snakket om hvor lenge de har prøvd....

Husk at hvis du har gått på p-piller eller annen hormonell prevangsjon kan det ta opptil et år før alt dette er ute av kroppen og man har mulighet til å bli gravide. Dette er ikke for å skremme deg men for at du skal se at hvis det ikke sitter i boks i løpet av kort tid behøver det så absolutt ikke å være noe galt med dere. Prøv å kos dere litt med prøvingen, for tiden hvor det ikke er gøy lenger kommer fort nok....

Men uansett: ikke ha dårlig samvittighet. Du har fortsatt lov til å ha de følelsene du har.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...