Gå til innhold

symptomene blir svakere, hadde ikm på lørdag..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei, jeg lurte på hvordan det gikk med deg. Her har også symptomene dabbet litt av, men fortsatt ingen mens. Jeg skal ta en test i morgen, da er jeg 4-5 dager over tida.

Jeg har fremdeles litt vondt i korsryggen, men nå kan jeg ta armhevinger uten problemer (for ryggen siin del da, armene er det jo verre med ;)

Puppene er fremdeles litt "rare" men tror nok det kommer av ammingen. og jeg er av og til oppblåst i magen enda, men bortsett fra det er det lite for tida. (Nei, nå kjente jeg at jeg fikk mye vondere i korsryggen... Det hjelper visst å skrive om det=)

Huff, den symptomjaktinga... DEt er ikke bra.

Men håper på to fine streker i morra, det hadde vært den beste bursdagspresangen ever!

Får håpe vi får det begge to, positiv test altså...=)

hei..symptomene er der, men de er liksom ikke like sterke og ofte som før, vet liksom ikke om jeg er gravid eller ikke....men jeg kjener det veldig i korsryggen da..har veldig vondt..også kjenner jeg det litt i livmoren..at det strekker og litt sånn..hihi

vi får håpe på positiv test i morgen ja..får ikke vært innpå her i morgen siden ejg ikke er hjeme..me kommer innom på torsdag og legger inn svar da..

får jeg ikke positiv i morgen drar jeg til legen på torsdag..

lykke til

Annonse

jeg tok nemlig den i går. har lagt inn et innlegg lenger ned"noen som har opplevd dette" Verker i korsrygg og lysker jeg også. mensmurringer, du kan jo se det jeg skrev om du vil:) pleier aldri å ha sånt før ikm, menssmertene kommer alltid 2min før jeg beg å blø, og nå har jeg holdt på sånn i laaang tid, de tre siste dagene har korsygg og lysken kommet. hmm Kanskje det er håp for oss alikevel:) min ble også neg i går.

Takk for svar begge to:) Beklager at jeg er anonym akkurat nå, men syns det var litt flaut *rødme*, aner ikke hvorfor, men jeg føler meg litt grønn på dette her. Godt dere er så flinke til å svare jenter, så lærer slike som jeg..hehe.. Ja vi krysser fingrene for en positiv test neste gang. jeg venter et par dager og ser. Kan jo hende jeg testet for tidlig selv med den som man kan bruke et par dager før. Hehe.. kanskj det bare er et triks for å få oss til å kjøpe ektra tester. Ble litt mer rolig når jeg så det var flere med korsrygg og lyske vondt. Vet dere hvorfor det er et grav sympt?

Annonse

bare hyggelig å kunne hjelpe andre vet du..jeg tror egenltlig at de testene du kan ta tre dager før ikke er så bra, har lest at du må ha veldig mye hcg for at de skal bli positive, så jeg vet ikke hva som er best..men jeg holder meg hvertfall til gode gamle jeg får kjøpt på apoteket...vet ikke hvorfor det er et grav.symptom..er litt rart ja..

lykke til

da skygger jeg unna den neste gang. BASTA. lykke til du også og hjertlig takk for hjelpen:) rop ut når du har tatt neste test da:) Lover å komme ut med nicket mitt om jeg får en pos test neste gang. Eller så er det legen neste.

Mine symptomer har også dabbet av... har ikm om to dager. Har begynt å miste håpet siden de ikke er like sterke lengre. Men de månedene jeg har innbilt meg det så dabbet symptomene av like før tr... nå er det to dager med lite symptomer og ingen tr. kansje ett godt tegn likevel? Dere må holde meg oppdaterte da. Så får vi se hva det betyr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...