Gå til innhold

"Hva?!?!! Må du ha eggløsning for å bli gravid??!"

Anbefalte innlegg

He he, sitat sambo.

Vi såg på "In the womb" i går. sambo er ikke like inni denne prøvinga som jeg er, og viste seg å ha lite peiling på ting. etter 5 minutter av dokumentaren reagerte sambo med en litt molbo-uttalelse; "HVA? Må du ha eggløsning for å bli gravid?" " Og eggløsning, har du bare det èn gang i måneden????" " Da må jo det være umulig??"

(hadde ikke hjerte til å forklare han om alt annet som måtte klaffe etter at egget eventuelt er befruktet....)

Kanskje det var det som skulle til for at han skulle skjønne at man ikke bare kan bestille et barn! Men herregud, han burde jo ha visst dette da? Er ikke dette noe alle vet, også håpløse mannfolk?

Fortsetter under...

Slenger meg på her! Menn kan være ganske håpløse. Mannen min har i hvertfall ikke skjønt at vi må ha kos regelmessig, slik at det hele tiden ligger en søknad inne. Jobber hardt med å få forklaringene mine til å bli sittende fast mellom øra og ikke skli ut på andre sida....

kjæresten min måtte høre om søstras 5 og moras 3 sa før han forstod at det ikke bare er å knipse:) Men nå er han veldig interessert og har satt seg inn i det som er, teller dager og står på! Skikkelig søt da :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...