Gå til innhold

Da er det bare å stille seg bakerst i køen igjen, hurpa landa i dag....*grr*

Anbefalte innlegg

Da klokka var litt over 18, kom den hersens tanta fra Kuala Lumpur *dritt å dra, sier nå jeg*

Ja, ja.... da er det bare å kaste seg inn i neste pp, det blir vel 11 pp det da...*sukk*

Nå skal jeg ta en pp med el tester igjen, skal bestille CB el tester på www.billigetester.no, der koster de 199,-(inkl alt). Det er vel ingen som selger de billigere eller? Så skal jeg begynne å teste på dag 5, kanskje de slår positivt ut da.

Fortsetter under...

HEI DU. .

hun har tydeligvis ikke lært,nei. .HMMM!!!

jeg har tatt noen EL-tester men da fra CB sine digitale tester. .og da var d utslag på dag 8,men d var kun 1 dag. .d var en tirsdag og if.Babyverden sin EL.kalkulator så skulle jeg ha EL lørdag samme uka.. syns at d var lang tid mellom,liksom. .kanskje d er vanlig?? ikke vet jeg. .så nå har jeg sluttet med disse testene for d koster jo ganske mye. .særlig CB sine tester..og jeg blir bare enda mere paranoid av dem oxo. .

men du får ha lykke til. .

Jeg hadde to pp ved juletider der jeg testet med el-tester, begynte å teste på ca dag 8, sluttet på dag 21 uten at de slo positivt ut. Den ene perioden brukte CB digitalt tester og den andre perioden prøvde jeg strips fra billigetester. Nå skal jeg prøve å teste fra dag 5 med CB digital tester. Om en handler for under 200 kr slipper en å betale toll, så jeg best tester i to puljer. For jeg har ingen tro på at det holder med 7 tester.

Ang din el- test GAMMELMAMMA så kan jo det stemme ganske godt, du tester positivt 1-3 dager før el (altså onsdag-fredag). Men noen har jo el til forskjellige tider i syklusen også. Å ikke alle har som normalen, midt i perioden. Du får ha lykke til du også!

Det var da forferdelig dumt da bente. Disse symtomene er til å bli spø av. Vi kjenner og kjenner på de og håper og tror og så er det bare tanta som lurer oss. Arg....

Kuala Lumpu er nærmere enn vi tror. Bare noen timer unna. Tanta di fikk vell seg en returbillett likevell. Sukk!

Annonse

Hei ia69!

Ja, dette prosjektet har tatt all for lang tid!! Vårt forrige prosjekt tok 1 pp. Så vi hadde vel ikke drømt om at det skulle ta såååå lang tid å få til et nytt lite mirakel. Jeg har ikke gjort noe annet enn å ta blodprøve på dag 20 for å sjekke om jeg har el, siden el-testene ikke slo ut to mnd på rad. Å prøven var bra iflg legen. Det store spm er nå om kællen skal sjekke svømmerne sine....

Har ikke gitt opp enda, men om det ikke skulle skje noe iløpet av året er det fare for at prosjektet blir lagt ned.

En ting er sikkert, tanta skal på ny tur med enveis billett!!! Det fehuet må vel snart ta hintet!!!!!! Hadde noen sendt meg til Kuala Lumpur hadde jeg hvertfall blitt der en stund!

Blir nok helt supert med et februar barn også:))))))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...