Gå til innhold

Hvor lenge "beholder" dere spermen inni dere? rett på sak ;)

Anbefalte innlegg

Hei jenter!

Jeg fyrer løs: Hvor lang tid har dere spermen inni dere egentlig? Er jo nå i min femte pp uten at det har skjedd noe spennende på graviditetssiden. Vi har ofte sex på ettermiddagen eller morgenen, så det er sjelden jeg ligger med sæd i meg hele natten igjennom. Kan dette ha noe å si? Prøver å ligge med det inni meg rundt 15 min etter sex, men etter det blir det jo presset ut igjen når jeg går på do.

De skal jo liksom svømme disse cellene, derfor har jeg ikke tenkt så nøye over det før.

Tar i mot alle synspunkter. Takk for at dere leste mitt fjortisspørsmål ;-)

Fortsetter under...

det variere veldig til meg da...kommer ann på når og hvor god tid vi har..men det renner og veldig mye ut men tenk hvor mange det er hav sædcellene som svømmer oppover.Tror ikke det har noe og si at det renner ut litt.

Husker vi hadde et slikt spm oppe når jeg hørte til her.. er vel godt over ett år siden nå..

Der var det en del som sverget til å ligge med et håndkle e.l mellom beina på natta.. Men det er jo litt vanskelig å knipe sammen beina midt på dagen, eller på morgenen;o)

Som sliter så er alle råd dyre.. her blir det som regel sex på kveldene siden mannen min jobber lange dager. Og noen ganger, i el tiden spesielt, så kan det hende jeg ligger med sæden inni meg i en time eller lengre.. Men på morgenen.. nei, da er det rett opp i dusjen.. hehe..

Det er jo så mange rumpetroll.. tror nok det kommer nok opp til det berømte egget..:-)

hei du! jeg og sambo har som regel sex på kvelden,så da pleier jeg som regel å prøve og ligge med "soldatene" hans i meg hele natta. hvis jeg ikke må fryktelig på do da. har ikke klaffet enda,er i tredje 3pp,men har liksom fått det for meg at det er tingen:)

Annonse

Jeg ligger med de hele natten når vi har ahtt oss på kvelden. (Noe det vanligvis blir, siden vi har unge fra før)

Da bretter jeg bare litt dopapir og legger foran, så søler det ingenting. Dopapiret klistrer seg godt fast, så kan faktisk gå ned på badet på morgenen uten problemer..

De svømmer jo bare et par mm i minuttet, så de trenger jo all hjelp de kan få, tenker ejg. VEt ikke om det stemmer da...

Takk for alle svar, jenter!

Vi får kanskje prøve å ha litt mer sex på kvelden- det er bare så lett å bli trøtt... Mannen min er mye lettere å få på gli på morgenen eller ettermiddagen. Vi trener begge to, så etter det og middag blir vi ganske lite interessert i sex, for å si det sånn.

Trøster meg med alle dem som har blitt gravid uten å planlegge det- tror ikke de akkurat beholdt disse cellene så lenge inni seg at det gjorde noe ;-)

Lykke til alle sammen! Vi har hatt sex tre ganger hittil og har vel rundt seks ganger til i vente før denne pp er over... Selv om det er litt pes å måtte ha annenhver dag uansett dagsform, må jeg si at det for vår del har vært positivt for sexlivet.

Klem :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...