Gå til innhold

I MORS LIV-PÅ TV2 I KVELD!!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Ved hjelp av moderne teknologi skildres livets begynnelse i en oppsiktsvekkende dokumentar.

Før et barn tar sitt første åndedrag har babyen allerede vært med på en utrolig reise. I den britiske dokumentaren "I mors mage" vises unike bilder av hvordan fosteret utvikles fra én celle til et levende barn.

Gjennom bruk av moderne teknologi, har professor Stuart Campbell lykkes i å gi en ny innsikt rundt hemmelighetene fra livet i livmoren: Fra det første hjerteslaget til øynene åpnes. Steg for steg følger vi hvordan muskler og nerveceller gradvis utvikles og våkner til liv.

Ved bruk av den siste scanning-teknologien og en ny type kameraer har Campbell for første gang også lykkes i å fange livets absolutte begynnelse.

Se "I mors mage" på TV 2 søndag 14. mai klokken 21.45.

Vi gleder oss vi også. Samboeren skulle på kino med en kompis men tok kinoen tidligere enn planlagt for å rekke å se i mors mage sammen med ¨meg:) Jeg er bare 7+0 enda men sluker alt av informasjon, dette er så spennende! Må nok bli en tur på kiosken for å kjøpe smågodt før dette begynner;)hehe.. Spørsmålet er bare om jeg greier å holde meg våken?;) Jeg sovner jo på sofan i 8-9 tiden nå... hehe, har sovet litt på dagen i dag i håp om å greie å være våken så lenge;) Hva tenker de forresten på når de sender noe sånnt så sent? De fleste gravide er vel de som er mest interessert i å se dette og de fleste av oss er jo ganske trøtte av oss;)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...