Gå til innhold

Hjelp jeg er så nervøs....


¤mamma¤

Anbefalte innlegg

Kjære dere,

jeg har aldri vært gravid og fjernet hormonspiralen min 23.februar i år. Fikk mens 25.februar og positiv graviditetstest 26.april (2stk CB)- og igjen 28.april.

Magen har vokst noe utrolig og i dag måtte jeg faktisk kjøpe et par mamma jeans!

 

Så var vi hos gynekologen i dag, men han kunne såvidt se noe og snakket masse om at jeg måtte være forberedt på at det kunne være dødt etc. Jeg tok en blodprøve for å måle hcg nivået og ble henvist til et laboratorium torsdag morgen som skulle ta ny blodprøve og ringe inn resultatet til gynekologen torsdag ettermiddag.

Jeg er helt fortvilet...hadde hopet seg opp med håp og jeg var bare SÅÅÅÅÅ klar for å få alle svar og kunne slippe gleden fri og bare nyte det....Mulig jeg er veldig svak når det kommer til dette- han sa jeg evt var 5-6 uker på vei og da var det vanlig at man ikke kunne se noe hjerterytme..

Det var bare en pitteliten sort prikk....

 

Er det noen andre som er like utfreaket som meg? Må jeg

bare ta meg sammen??

 

Unnskyld hvis jeg er helt håpløs her...

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

er du 5-6 uker på vei og magen har vokst såpass at du trenger mammabukser?!?!?!

hmm...

merkelig!

 

men uansett så vil jeg øsnke deg lykke til, prøv å tenk hyggelige tanker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner kjempgodt at du er nervøs. Det vill vel alle blitt etter en slik legetime. Men du må bare tenke positivt og vente. Ikke stort annet man kan gjøre, og man kan ikke gjøre noe fra eller til uavhengig av om man engster seg. Syns vel at legen din var litt vel pessimistisk, er jo ikke uvanlig at man ikke ser så mye så tidlig. Tenk gode tanker, du:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, skal prøve på det..har bare hatt den klumpen i halsen i hele dag (og forsøkt late som ingenting på jobben).

 

Takk for svar..., og ja, jeg er så stor. Det er ganske vanlig da livmoren vokser...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er ikke liv moren som har vokst såpass hvis du er 6 uker på vei.. men kroppen reagerer sånn.. jeg også ble kjempe fort stor.. heldigvis stabeliserte det seg ettervert.... man er oppblåst liksom

 

 

 

lykke til i allfall... :=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble veldig "oppblåst" veldig tidlig. Uke 5 måtte jeg ha knappen oppe i buksa! Og, jeg ventet tvillinger fikk jeg vite 3 uker etter.

Håper alt går bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg ble også sinnsykt oppblåst de første ukene - også stabiliserte det seg og nå er magen normal - feit ;op

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...