Gå til innhold

..tiden snegler av gårde..*håpe håpe*ikm på fredag

Anbefalte innlegg

jeg har tenkt hele måneden at jeg må prøve å ikke tenke på det (hehe)..

hadde mensen 3 april og venter på fredag..mener jeg fikk eggløsning påskehelgen(el slim fra lørdagen),sambo reiste på jobb fredagen så det var siste sexen denne mnd.så håpet er jo lite da...likevel kjente jeg intens stikking nede i magen på mandagen..siden har ikke jeg noen symptomer på å være gravid,heller ingen tegn på at mensen er underveis..de mangfoldige testene jeg har tatt allerede viser negativ,er jo i tidligste laget enda,men...de ligge der og skriker til meg på badet...:/

tiden den bare snegler av gårde...

noen andre som har ikm til fredagen?mange symptomer på gang??

Fortsetter under...

heisann... da har vi ganske lik syklus :) Jeg hadde forrige mens 31.mars, EL 17.april - og IKM 1.mai. Men jeg har kjøpt sånne "3 dager før IKM"-test.... så jeg skal teste på fredag!!! Er kjempespent! Men nå er det bare 1,5 dag igjen!!

Ingen symptomer da... :( bortsett fra at jeg synes puppene mine har blitt litt større.... innbilning kanskje.

Lykke til!!!

Jeg har IKM på fredag :o) Ikke så masse symptomer her i gården nei. Har de samme jeg bruker å ha før tanta kommer. Men det kan jo også tolkes som graviditetssymptomer. Kjenner de som trodde tanta kom, for det kjentes slik ut, men den kom aldri. =)

Jeg har også tester som ligger på badet og skriker til meg! Skal holde meg og vente å se om tanta dukker opp på fredag før jeg tester. ehm :o)

Du får ha lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...