Gå til innhold

August: Jøss livmoren er høyt oppe.


Marita med 3 barn ♥

Anbefalte innlegg

Fikk en kraftig kynner og begynte å kjenne på magen og jaggumeg er ikke livmora mellom navlen og øverste ribbena allerede.

Trodde ikke det gikk så fort er 26 uker i morra 27 på BIM.

Kanskje ikke rart vekta har høppet siste uka grøss er gått opp 9 kg nå.

Sist lå jeg rett under kurven på symfysemål så det blir spennende til å uka å se hva legen måler til nå.

Merker kynnere noe jeg ikke gjorde før siste mnd. sist men de er ikke vonde og ikke mange så det bekymrer meg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg fikk helt sjokk når jordmor klemte på magen og viste hvor livmoren sluttet! Var jo nesten oppe til puppa jo! Nå er jeg ganske lav og det har nok en del og si...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt utrolig hvor fort dette går.

Sist lå det rett ved navlen og vips er det kommet så langt opp.

Jeg er ganske høy i livet så heldigvis fikk jeg ikke ungen opp i "halsen" på slutten sist.

I morra er det bare 100 dager igjen og istedetfor å sitte og telle opp uker hele tiden er det snart tid for å telle ned.....utrolig,jeg som var så redd for å miste igjen er plutselig veldig optimist.

Deilig å endelig kunne puste litt lettet ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har mista før så må det være ekstra godt å komme så langt at vi kjenner liv hver dag!!! Jeg ble fort gravid etter å ha sluttet på p-piller og har aldri mistet, men har gått frem til nesten nå å hatt litt klump i magen for at det ikke skal gå bra...godt vi har kommet så langt!

 

Jeg er bare1.55m så kommer til å ha magen over nesetippen etterhvert :) Blir vel en ball til slutt tenker jeg...Men gleder meg likevel masse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...