Gå til innhold

Oktober: Jeg har så vondt i hodet...


spuntemor

Anbefalte innlegg

Hjemme fra jobb i dag og synes litt synd på meg selv. Har egentlig tusen ting å gjøre og skal snart ha eksamen ved siden av jobben. To barn fra før. Har hatt vondt i hodet siden påske, men kjenner nå at jeg føler meg dårligere (frossen og uggen). Regner med at det er spenningshodepine eller "svangerskapshodepine" (hadde dette forrige gang også uten at det hadde noe m svangerskapsforgiftning å gjøre...). Legen min er ikke noe flink til å forholde seg til plager som ikke er livsfarlige, så jeg har ingen planer om å gå til ham. Spørsmålet er om jeg burde levert inn en urinprøve, bare for sikkerhets skyld? Det er vel minimal sjanse for svanagerskapsforgifning i uke 15...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 16+4 i dag, har hatt hodepine over en uke nå, slitsomt, og nesten håpløst å jobbe. Skal til legen nå, så får jeg høre om han har noe godt å komme med. God bedring:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God bedring til deg også, og lykke til hos legen. Hvis du får noen gode råd, kan du kanskje dele dem med meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også vondt i hodet, sitter på jobb og skulle virkelig øsnke jeg kunne være et annet sted. Har hatt det on and off i over to uker, men helt forferfelig når det først setter inn..! Legen mente det kunne ha noe med stress og spenning å gjøre, men at det abs på ingen måte var unormalt..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spuntemor...ingen gode råd å komme med, virket som om ikke det var noe å bry seg om, føler at denne nye fastlegen min ikke alltid henger med meg, så da får vi bare slite videre med denne hodepinen. Men det jeg tror vi trenger er en skikkelig nakke,skulder, ryggmassasje, tror vi burde bestille oss det:) God bedring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kanskje ikke dumt, nei. Synd at legen ikke tar problemet på alvor. God bedring til deg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...