Gå til innhold

Cat og Molait sin skravletråd (nr 1)


Molait

Anbefalte innlegg

En liten rapport fra meg også :-)

 

Har ikke vært innom her på en stund, travelt opptatt med jobbing og kurs etter Berlin-ferien, og i helga var vi borte. Men nå har jeg lest meg opp litt her og - > Gratulerer 1D!!! Så bra! (Selv om det å henge over dassen ikke er noe særlig, så har du en liten bønne i magen din :-)) Får håpe den verste kvalmen gir seg fort!

 

Jeg har nå begynt på min femtende uke og er blitt sånn passelig småtjukk, hehe. Passer ikke alle sommerklærne mine, nei. Men i den ene piratbuksa tror jeg sannelig det var rompa som var blitt for stor... Kan ikke skjønne det ;-)

 

Men det største av alt - jeg kjenner at det er noe der inne! Fryktelig tidlig, men jeg kan ikke tro at det er noe annet. Har kjent kribling i flere dager nå, det må da være svært uvanlig for førstegangs? Og legen som mente at morkaka var på framsida og greier... Jaja. Gøy er det uansett :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så du hadde skrevet til meg på msn Svanine, men har vært i bursdag og glemte å sette msn'en min på borte.. glemmer alltid det jeg :o))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Hvordan gikk det på 3D ul Mo????? (alt for lat til å lete etter tråden....;)

 

Svanine og Simbamamma: Er så morsomt at det er så mange av bli gravid jentene her inne;)

 

Jeg har spottet litt og var nervøs ei stund...men formen er bedre og jeg ser litt lysere på ting;)

 

Skal på jobb igjen i morra, spent på hvordan det blir.... Har ikek så lyst til å si noe enda, siden jeg har spottet..... Håper formen er så bra at ingen merker noe;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjipern med spy og spot da 1D!! 3D ja...har faktisk ikke somlet meg til å lage tråd eller lagt ut bilder enda:) Gikk så fint atte. Han er stooor da. Foreløpig navn er HanS tore ;) veide 800 gram og ca 34 cm lang. Ikke rart jeg er diger. Morkaka ligger forran så bildene ble ikke så bra de kunne ha blitt, og nekta såklart å se rett i "kameraet". Og måtte ha hender, armer, føtter, bein overalt hele tiden:) Var en kjempeopplevelse. Virkelig fasinerende greier. Sett på dvd'n sammen, kjempekos:)

 

Svanine, hvor kjenner du kriblinga da? Gutten min er stooor og er nå over i uke 26. Kjenner fortsatt ikke noe særlig på fremsiden. Om man tar utgangspunt i navlen (nå under navnet "knappen"..sukk) og 5cm i radius rundt hele. Kjenner derimot masse over (litt tidlig for deg det da) og under (hos meg mer kiling, men gutten ligger med hodet ned så ikke så rart). Vil si meg enig i at det er litt tidlig, men det finnes jo ingen fasit der. Ville isåfall tro du kjente noe eh...mellom hårfeste og navlen. Livmoren din er vel ikke stort større enn opp til navlen vel? Kjente selv småkribling rundt den tiden.

 

Jasså, så du begynner å få fleskerumpe? hihihi Har INGEN klær igjen som passer jeg. Har et par store gensere men thats it. Truser er og lite festlig for tiden. Har jeg på en del av de "gamle" g-strengene på ser jeg jo naken ut!!! Og det er jo sååå mye stilig mammaundertøy der ute-not!! Ikke som ikke koster skjorta iaf.

 

Cat: koser du deg med pølsa??? Helt pumpa jeg. Storsenteret+gravid=ikke heldig kombinasjon. Verker i føtter og er dritsliten. Fant noe klær da, etter mye om og men. Tror gutten var veeeldig førnøyd. Fant noe sko til'n og. Han må være verdens mest tålmodige guttunge å shoppe med. Jeg var noe stressa, varm, sliten og blæ, og det var han og. Likevel masa han ikke og på slutten, da han selv hadde vondt i beina og trengte å sitte snart, så sa han at han skulle holde posene for meg:) (han er veldig omsorgsfull nå som jeg er gravid) Så stresse hjem og få ham på trening med far. Han kommer til å sove godt i natt tenker jeg:)

 

Fant en lys øh..capri/pirat-bukse..en sånn til på leggen vaffal. God å ha på og ser helt grei ut. Tenkte å ta den på 17 mai...

 

 

Er det noen jeg har glemt å svare her inne nå så sorry, men er begrenset hvor mye hjernen min husker på en gang:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så du har vært ute på shopping du... det er jammen meg ikke moro når magen står lengre ut en stortåa og man vagger rundt som en gås (hehe, sånn ser ihvertfall jeg ut tror jeg). Synes heller ikke at det er noe særlig lett å finne mammaklær som er fine å bruke til pent... Har lett overalt tror jeg, men finner ingen kjole som jeg kan ha til konfirmasjon... blæææ... dumme butikker... Har forresten ikke sjekket ut dette her med mammaundertøy, men ser liksom for meg de elefant-trusene jeg da og det er mindre lekkert........ Holder meg til string og hipsters jeg ja..

 

Må forresten snart ut å se etter noen amme-bh'r jeg. Noen som har forslag til hvor jeg kan finne det da???

 

Molait: så bra du hadde en fin opplevelse med 3d :) Synes det er moro å se på dvd'n jeg også.. Er så rart at det er den lille babyen min som ligger der inne og koser seg :)

Kos deg masse med filmen og bildene (også må du få lagt de ut så jeg kan smugkikke litt da :) )

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange klager, men de H&M hadde for 8 år siden iaf (hehe) var jeg veldig førnøyd med. Ikke kosta de stort heller. Forslaget mitt er å prøve. Folk har jo veldig forskjellige patter;) Ellers har de på lindex og alle disse kjedebutikkene. Ja og på mammabutikker da.

 

Bare stygge kjoler for tiden synes jeg. (iaf på kjedebutikkene, de store, h&m og sånn) Jeg brukte sort skjørt og en mammatopp til på konf jeg:)

 

Ja jeg er treig, jeg vet...skal få lagt ut noen bilder snart ja... øh..jeg kunne jo ha sendt til deg og når jeg sendte rundt her..det tenkte jeg jo ikke på da. (mail assa)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får ta meg en tur å se etter skjørt og topper jeg da... Har de noe som er fint har de vel ikke størrelsen heller da.... dumme kleskjeder assa.. Får vel sondere litt terreng når det gjelder bh'r, men takker for tipset :) Har enda (forhåpentligvis) 2 mnd'r til snuppa har tenkt til å melde sin ankomst (men er seff velkommen et par uker før da), så regner med at jeg har god tid til å gjøre unna den siste delen av shoppingen.

 

Er forresten ferdig med barnerommet nå da, og det ble sååå fint. Mangler bare å kaste ut pc og pulten. Men har ingen anelse av hvor jeg skal gjøre av den.. Vil egentlig ikke ha pc i stua, men det er ikke så mange alternativer heller da.. Også har vi fått inn seng og stellebord. Nå mangler vi bare å hente vogna og shoppe inn litt småting (klær, stellesaker, bleiebøtte osv)

 

Hvordan går det med deres oppussing?? Ferdig med soverommet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

næ. Vi har sliti med å bestemme oss for hva vi skulle gjøre med senga. Regner med at vi beiser og lakker den. Har med noe fargekart hjem i dag. Jeg er litt sånn at jeg gidder ikke flytte inn dit halvferdig, for da blir det aldri gjort. Vært så mye bursdag,konf+++ i det siste så vi tok en pause. Pause og pause..all den røddinga og vaskinga er vel ikke pause..

 

Skjørt kan du kjøpe hvorsomhelst. Bare ta en som går under magen det:) Jeg har et super-elastisk skjørt som jeg kunne ha midt på magen, så kjøpte ikke nytt jeg. En del topper kan du kanskje finne på BB på H&M.

 

Har igjen egentlig all shopping vi:) Men har kommet litt lenger i valgene da om ikke annet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har jeg ikke vært på tråden på et par dager også var det så mange innlegg jeg mått "ta igjen". Nå har jeg jo helt glemt hva jeg skulle svare på de forskjellige :o))

 

Og ja Molait, pølse er alltid godt det :o))

 

Har faktisk 17. mai antrekket i orden jeg da. Bare lete litt i skapet hjemme så finner man så mangt. Men nå er ikke akkurat jeg kjempegravid da selv om jeg har fått en god og rund kul på magen :o))

Så fint et kjempefint lyseblått skjørt i skapet som jeg fikk av mamma i fjor sommer, men som var litt stort. Men nå passet det jo perfekt!! Ble kjempefint med en pen hvit singlet til :o))

 

Åhhh.. må tisse skikkelig *løperavgårde*

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvordan dagene dine blir på slutten jeg..du som tisser borti en gang i timen når du ikke er gravid:)

 

Jeg er veeeldig gravid, så hjelper ikke rote gjennom annet enn sokkeskuffen for å finne passe klær.

 

Pølse er det i grunn lenge siden jeg har spist. Har pølse på ryggen da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke den pølsa der er til å grille altså.... hehe, men pølser er da alltid godt det da... Skal forresten grille pølser ikveld. Mamma, pappa og lillebror kommer en tur.

 

Deilig med friiiii idag *tralallaaaa*

 

Og det er snat som du sier Molait, det er bare sokkeskuffen som er verdt å rote i, for i de andre ligger alt det fine man kunne tenkt seg å bruke og ikke får brukt på en stund *snufs*

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den pølsa skal IKKE på grillen den!! Med mindre den detter ut i det jeg er på vei forbi da..hehe

 

Fri ja. Har er huset ryddet alt. Nok ryddet iaf.

 

Rastløs jeg.................................................................................................................................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle jenter:)

 

Må jo bare innom og kikke litt, og sjekke hvordan det står til med dere jenter.

Her er i allefall humøret på topp, og det er jo bra

 

Jeg har det bare bra, og ønsker sterkt å gå fra bli gravid til 1 tri, om en uke så får jeg vite svaret på det for da har jeg ikm.

 

Stå på videre med det gode humøret deres, for da sprer dere glede rundt dere også.

 

Kikker nok innom igjen, når anledningen byr seg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Næmmen hei på deg:))

 

Litt rart med denne tråden. Enten er det tyst i flere dager, eller så er det fullt kjør:)

 

Ja nå er det på tide du kommer deg inn i "bule-gjengen" MJ. Håper virkelig at den sitter denne gangen.

 

Da stikker jeg ut å handler bursdagsgave. Ses i LS da TIny:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da massevis av plass i denne bule-gjengen da :)

Lykke til med testingen Mj!!!!!

 

Da fikk jeg ryddet, støvsugd og dusjet meg selv og enda har jeg litt tid før jeg drar ls :) Ikke værst på en fridag!

Nå mangler bare en brus i sola med Molait også kommer mamma og pappa på grilling etterpå. Det blir kos :)

 

Nyt sommerværet jenter!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gravid+is i solen=mye bedre ide:)

 

Men argh assa, oppdaga når jeg kom hjem at bh'n var snurra. Synes det var noe som var ubehagelig shø....

 

Da er det seriestart:)))))) Hjemmekamp for guttungen. Vi skal moooose dem!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vasket opp! Blææææææææææææææææææææ!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joa, men skulle tatt badet også... I stedet så vil jeg spise den melkesjokoladen som ligger i kjøleskapet og roper på meg... Men ligger bare på sofaen og bimmer mens katta slikker meg på tærne.. tihiii..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen du er jo skada!!!! Da får gubben vaske badet. Du har jo vasket opp!!! Hører du det Mr.T?? Ha ræi inn på badet og vask!! Etter det kjører du ut og kjøper mer sjokkis til din skada gravie kone!!!

 

(jaja hu er ikke sååå skada, men hu har sikkert godt av å bli litt dulla med lell;) )

 

 

Vi driver å barberer Nazi vi:) Må tas i omganger...liten tålmodighet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg har ævvvvvvvva i foten!!!!

 

Nå ser jeg for meg at dere shaver nazi og ler så tårene nesten triller!! Hihihihihihi... ser det skikkelig for meg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gårfaktisk ganske bra, bare han får slikke på en at hårtustene vi har fått av.

 

Stakkarn, det har jo tova seg noe helt jæ***!! Helt inn til huden. Han kommer til å se ut som om han har skabb vøtt.

 

Da blir det bulegrillings 24/5. Vi 4, svanine med gubbe, tiny kanskje med gubbe (spør om han må jobbe. Han er sånn bæbu-mann og de jobber jo selv når vi andre har fri:) ) Mulig også naboene. Hun skal jo ha 2-3 uker etter meg så tenkte jeg skulle høre med henne. Tror ikke hun kjenner så mange (om noen) andre gravide. Har jo ikke bodd i landet så lenge. Høre om W kan sove hos fettern sin. Eller om naboene har gutta den uka, kan de kanskje være der borte.

 

Så alle er med da:

 

Onsdag 24/5 rundt 18.00 (kom fra 17.30-18.30 en gang, ikke noe stress) Vi stiller potetgreier og salat og sånn, dere tar med kjøtt e.l. til dere selv. Gutta får fikse seg pils selv om de skal ha. Ikke MITT problem!! Jeg skal ikke drikke kald pils i solen mens jeg griller jeg!!!! (¤%&"()`@&%¤)

 

Vi holder på til jeg er lei dere og ber dere dra hjem ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og forresten..har 3 katter om noen er allergiske. Kan sitte ute evt. men tenkte det var greit å nevne. Har og muligens hybelkaniner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kommer, vi kommer :o)))

 

Men du -baker du ikke en 2-3 kaker til vi kommer da???

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hihihihihihi :o))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

døh..jeg er flink til å bake kake jeg assa!! Giddalysten er det noe annet med..

 

Marie-kjeks anyone? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...