Gå til innhold

Cat og Molait sin skravletråd (nr 1)


Molait

Anbefalte innlegg

Husker deg jeg vettu!!

10. pp... ja da skjønner jeg at du er lei!! Dobbelt så lenge som jeg brukte det.

 

Ønsker deg i hvertfall all lykke og håper det blir baby i magen på deg snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mange nye her nå, lenge siden en tråd datt så langt ned på side 2 på under et døgn.

 

Bytta til ul-termin jeg. Visste derfor ikke når jeg byttet uke. I dag tydligvis:) Sto iaf uke 24 der nå. Shit uke 24 ass!!!! Føler tiden bare løper fra meg jeg. Så da er jeg vel 24+1 i dag, eller er man 24+0 den dagen man bytter? Må vel være +1, for neste mandag er jeg da +6. For man blir jo ikke +7 heller. Hjelp??

 

Hu jeg var ute med ble med hjem hit, så det passet seg liksom ikke å gå inn hit å maile:) Og ja var i LS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Resten av dagen på jobben gikk jo bare såååå tregt da.. Trodde liksom aldri jeg skulle få gå ut den døra. Men til slutt ble klokken 4 da :o))

 

I følge bim bytter jeg uke hver torsdag og da er jeg 12+0 13+0 osv..Så hvis det er mandag som er bytte dagen din så er du i uke 25 da hvis du var 24+0 i går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23+0 isåfall. Står jeg er i uke 24 nå, men det er jo 23++++++ :)

 

Ikke at det er så nøye men ofte man svarer her inne hvor mye man er og virker så teit å ikke vite hvor langt man selv er på vei:)

 

Går igjennom regninger vi. Fy F så deprimerende:((

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så da har du 23 fullgåtte uker bak deg du da ;o)) På torsdag begynner jeg på min 15.. Tiden gikk kjempe fort fra uke 9 til 12-13 synes jeg, men nå går det kjempe sakte..

 

 

Betalte en drøss med regninger i sta jeg også. Har faktisk en del igjen! Men det skal jo vare en måned da, så såååå mye er det ikke.

Og må legge av litt til den dumme baksmellen også :(

Dere kunne jo virkelig trengt en dæsj ekstra med cash da, nå som dere pusser opp og all ting!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei du sier ikke det:(( Det vi pusser opp koster ikke stort, men ser lenger og lenger etter bad før fødsel. Bil og egentlig. Har kommet til stadiet der MAT er av høy verdi..sukk.

 

Stikke å se frustrerte fruer jeg da:) (litt frustrert selv liksom..) Ja vet det ikke begynner før om 10 min. men skal jo rekke å lage meg mat først da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det er dritt å ha dårlig råd!! Men hva med lån til bad da?? Refinansiering av boligen??

 

Se frustrerte fruer du, her går det i champions league i kveld. Og etter det er det natta for meg!! har gjespet i lange tider allerede!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo men er ikke like lett med lån og refinansiering når jeg ikke kan vise til fast jobb.

 

Woho- 3D-ul 8 mai, kl. 12.20 :)))))

 

Gleder meg kjempe. Spennende assa. Og skal bli gøy å få bekreftet kjønn, se det med egne øyne kanskje:) Mor kommer til å bli litt lang i maska ved ny beskjed. Strikker stoooort blått babyteppe;) Og jeg da, som (annet enn et par stygge!! grytekluter i 1998) ikke har strikket siden 4 klasse, nå strikker en liten blå/hvit babygenser. Og den blir faktisk ganske fin om jeg får si det selv:)

 

Sjønt, har tatt opp en del på arm 2 nå (3 ganger!!!!) så mulig det blir en en-arms-genser!! Går jo an å være litt orginal ell??!! møkkadritstrikketøymedtynntrådsomflisersegoppogHAT!!

 

Hadde egentlig lyst til å ta med Guttungen, men drar til Tønsberg og gidder ikke dra ham med helt dit. Får jo på dvd, så han kan se hjemme. Hadde liksom bare litt lyst til at han skulle få oppleve å være med på en ul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får en enarmet banditt du da, om du bare får til den ene armen :o)))

 

Nei, men blir sikkert kjempekos på 3D ultralyd da, men er uansett ikke så lenge til du får se babyen live da :o))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enarmet banditt ja:) Nei får vel knote meg igjennom armen vel.

 

Joda blir sikkert sjov å se baby live også..hehe. Men synes nå det er litt artig å ha 3D bildene til senere tid og jeg da. Og ul er jo veeeldig fasinerende da...

 

Gå å spise litt mat jeg nå. Mat er i grunn veldig poppis for tiden:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moro at du skal på 3d ul da!!! Det var kjempespennende synes jeg og litt rart da... hehe... får liksom se litt hvordan den lille ser ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neimen hallo Tiny!! Går det bra?? Kanskje vi møtes på Buleparty siste helgen i mai vi da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja vi får ta dato litt nærmere. Skal visst i bursdag den siste helgen. Trodde den skulle feires helgen før jeg. Men kan jo ta det på en fredag eller søndag eller helgen før el etter:)

 

æææsssjjj, da må jeg rødde og da jo. Det hadde jeg ikke tenkt på. Så kjipern da;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi.... må nok rydde litt så det er pent når vi kommer ja :)

 

Her er alt bra ja, men jordmor er bekymret over blodtrykket mitt (litt høyt), så skal en tur til legen imorgen.... Men det går nok bra... Ellers strutter magen ut nå og det begynner å merkes at jeg har noe ekstra på magen... Men klager ikke for jeg har ingen plager som plager meg da...

 

Cat: det ser jammen meg ut som vi skal på buleparty sammen ja :) Det blir jo kos!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får nå se. Har mange dører som kan lukkes;)

 

Strutting av mage ja. Føler meg helt sprengt jeg!!

 

Nå har vi lite sloss med NaziPer her. Han hadde dritasjau og vært utestengt siden i går. Hadde festa seg helt. Først inntulla i håndkle og forsøk på å få klippet. (noe jeg og prøvde alene før i dag, fikk kun litt) Han har jo SÅ mye hår og halen er jo helt vridd så ikke så lett det der. Vi kjempa nede i gangen i 5-10 min. med hyl og skrik og sprell. (glad han er såpass liten og svak!!) Så opp i dusjen og vaske-rullerundtpådusjgulvet-merhyloggnål-shamponering-skylling-skrikklor-mer klipping. Tror vi ligger for hat for øyeblikket. Og skal se han ser ut!!! Som en pinne..hihi. Utrolig hvor mye en så liten pus kan gjøre ut av seg:)

 

Helt utslitte vi!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe... synes jeg ser dere!! Heier nå litt på katta jeg da :o)))

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ble fort elsket igjen:) Nå må han ligge oppå-inntil. Ligger tulla inn i ullteppe i sofaen nå. Blir kaldt å være våt pus:)

 

Spennende i morgen da. Du får gi en oppdatering når du kommer hjem!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var nå ikke oppdatering på DET jeg mente da, men koselig at du har spist godt:)

 

Tar sen middag i dag vi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eh..nei, hadde visst ikke noe å si. Lurer på om vi skravler fra oss på mail jeg du:)

 

Er barnevakt vi da. Sitter å glor på tv. Mr.M skal jobbe i morgen (telle) W skal i bursdag. Skal jeg finne på hele dagen mon tro...

 

Dere bruker langhelgen på da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, jeg er i Berlin jeg da. Trådløst nett på rommet - tjo hei!

 

Været er ikke knall, det blir visst ikke 20 gr og sol før vi drar, gitt. Typisk vår flaks.

 

I dag skal vi ta den obligatoriske runden med guidetur. Så får vi sett oss litt rundt. Blir sikkert et museum på ettermiddagen også.

 

Men hotellet er fint, og det regner i allfall ikke i dag. Så da håper jeg det blir en fin dag :-)

 

Forresten er det ingen gravide i denne byen. Lurer på hvor de har gjemt seg, eller er de bare redde pga. den høye arbeidsledigheten? I Oslo ser jeg gravide over alt, men her er alt jeg sett én liten baby - og det er det nærmeste jeg kommer.

 

Auf wiedersehen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ikke noe rekkehus på oss da.. taksten var på 1.790.000 men vi ga oss på 1.870.00... da kunne vi ikke skrape sammen mer :(

En enslig drittfaen av en mann med masse penger som selvfølgelig skulle ha det!!! Så i stedet for å kjøpe noe annet for alle pengene sine så måtte han ødelegge for en kommende barnefamilie.

 

Måtte han brenne i ******!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe..jo takk!!

 

Måtte bare ha en liten utblåsning :)

Men liker fortsatt ikke gubben da!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...