Gå til innhold

jeg får vel bli her inne da..

Anbefalte innlegg

Endelig fikk jeg time hos gyn idag, og innvendig ul. Var nok ikke noen spire der nei. Bare dumme hcg som henger igjen. Så den blødningen som startet få dager etter IKM var nok en SA. Uten smerter og sånn.. jaja.. var innstilt på det, men likevel litt trist.

Men hvor lang tid tar det før TR egentlig dukker opp igjen da? Er vel sånn ca 3-4 uker siden jeg mistet da.. Burde vel komme en ny EL etterhvert da?

Eller må jeg vente til hcg-nivået synker igjen?

Er det først da EL med event. påfølgende TR dukker opp igjen da?

Kan vi sette igang og prøve igjen med én gang?

Noen som vet?

klem,

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4803089-jeg-f%C3%A5r-vel-bli-her-inne-da/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh, så trist. Jeg som virkelig hadde troen på deg:( Jeg føler virkelig med deg og håper at en ny spire sitter igjen raskere enn du aner....

Håper det går bra med deg, og at du ikke mister motet!

Klem

Motet blir holdt oppe, var jo bare 2pp. Men litt kjipt siden det dumme hormonet sitter lenge igjen i kroppen. Får gjerne litt falske forhåpninger idag. Men sambo ble enda mer skuffet enn meg stakars, jeg tror jeg var mer innstilt på at det hadde gått galt enn hva han var.

Men leste om krysset ditt idag, masse gratulerer :) Så gøy :)

Du kommer på treffet fredag forresten?

Klem

Huff da, det er ikke noe moro nei:( du følte det kanskje litt mer på kroppen enn hva han gjorde....Men det er jo uansett trist. Heldigvis hadde dere ikke prøvd så lenge da, du kan jo ihvertfall bli gravid fort igjen:)

Tusen takk for det, og selvfølgelig kommer jeg på treffet:)

Jeg hadde en sa for to uker siden og i dag fikk jeg positiv el-test... Spurte gyn om vi bare kunne fortsette prøvingen med én gang, og hun sa ja - og at mensen ville komme tilbake om ca fire-seks uker (dersom jeg ikke var blitt gravid igjen, selvsølgelig)... Jeg sjekket for ca ti dager siden med en graviditetstest og denne var ikke lengre positiv, så da så jeg jo selv at hcg-nivået var sunket...

Synd du mistet, men som gyn sa det - dette skal ikke ha noe å si for fremtidige svangerskap, og det var jo bedre at det skjedde nå enn om mange uker...

ville bare si her også at det var kjempe dumt ....

Håpte sånn det klaffet for deg...

men bra du holder humøret oppe,og jeg krysser alt på at det klaffer fort for deg no...

Superstore klemmer og TONNEVIS med babystøv er sendt i din retning!!

Annonse

ÅÅÅÅÅNEIII!!! Huff!!! Så trist da!! jeg følte virkelig på meg at det hadde gått bra jeg da... :-(

For å svare på spørsmålet, bare sett igang og prøv, trenger ikke å vente. Mensen har kommet når den skal etter mine SA, da regnet jeg bare SA som mens...

Sees på fredag da! Huff, kjempeklem til dere!!!!

Å nei så trist :( Syntes det hørtes så positivt ut da du sa at hcg-nivået i blodet hadde steget!!!

Hvis det er 3-4 uker siden du mistet...så kan du vel kanskje vente TR igjen snart da!?

Jeg testet positivt på el-test dag 17 etter MA (i uke 9). Så virker som om jeg har samme lengde på syklusen min som jeg hadde før MA.

Første gang jeg hadde SA (i uke 6) , fikk jeg mensen igjen etter ca 4 uker.

Gynekolgen min sa at det ikke var noen som helst grunn til å vente til TR kom. Det var bare til å prøve igjen så snart man sluttet og blø.....og når man følte seg klar igjen!!!

Noen sier jo at man blir fortere gravid igjen etter SA!! Det stemte for meg etter min første SA!

Krysser fingrene for at det stemmer for oss begge denne gangen oxo :)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...