Gå til innhold

Jeg vil at sønnen min skal hete .... Hva synes dere om det?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg vil at sønnen min skal hete Jesse James. Synes det navnet er kjempestilig.

 

Hva synes dere andre her inne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, jeg tuller ikke. Men det helt seriøst at jeg synes det er et dritstilig navn? Hva synes dere andre?

 

 

Hilsen Hovedinnlegger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er stilig. Om man bor i USA.. Gjør dere? ;)

 

Vet om en som heter Sean.. Ikke særlig kult på norsk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror folk får seg en god latter hvis du presenterer sønnen din som Jesse James.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ville vurdert det lenge og vel, siden det er såpass belastet som det er.

 

Jesse James var jo ikke akkurat den snilleste gutten i gata.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper virkelig dette er en spøk... Hvis ikke må jeg si at jeg er glad for at det ikke er jeg som må bære navnet. Ikke er det bare vanskelig på Norsk, men det passet ikke sammen i det hele tatt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hør her alle sammen!

Jeg syns navnet er kult. Hvorfor skal man absolutt ha et norsk navn eller et navn som er "vanlig" i/for Norge?

Forresten er verken John, Kenneth eller Johnny norske navn men utales likevel med norsk aksent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for støtten Fersken. Er så lei de norske standardnavnene. Jeg synes Jesse James er mye bedre enn f.eks Leif Bjarne eller Kurt Kåre eller noe sånt.

 

 

 

Hilsen

 

Hovedinnlegger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, jeg synes at det er greit med internasjonale navn, men synes kanskje Jesse James er å ta litt i. Men jeg liker heller ikke dobbeltnavn på samme bokstav. Synes også navnene er litt for like til å gå i dobbeltnavn. Helt enig i at Jesse James er bedre enn Leif Bjarne og sånt, og hvis du vil kalle ungen din det så håper jeg også at du synes det...

 

Men, skal ærlig si at jeg ikke synes det var noe fint, heller harry. Og at jeg synes at det er litt dumt med navn du egentlig på uttale på engelsk i et land som norge. Men liker du navnet så går du jo for det, uavhenig av vi andre mener. Vil jo alltid være forskjellige meninger om navnet. Hvis du synes at Jesse James er det fineste navnet du kan gi til sønnen din, så gir du han det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...