Gå til innhold

Dere som har/skal ha flere barn, sparer dere klærne, eller selger dere?

Anbefalte innlegg

Jeg har begynt å få en del kasser med klær som er blitt for små til minsten. Hun bruker nå 80. Jeg regner med jeg skal ha flere barn, men det kan bli både tre og fire år til. Så jeg lurer på om jeg skal selge klærne eller spare på de? Er jo ikke sikkert jeg får jente neste gang heller. Hva gjør dere/har dere gjort????????

Fortsetter under...

har fått 2 gutter tett etter hverandre,så har ikke planer om å få neste før om 4-5 år.så jeg tar vare på di klærne jeg liker aller best,og så gir jeg bort alt det andre!gidder ikke gjemme på så mye helt fram til da!tar bare så mye plass!!!:)

Annonse

Jeg sparer.. Deler gjerne med venninner hvis de får jenter også, så det er litt greit ;-) Så hvis jeg skulle få en jente til så blir det å lete frem klærne ;-)

Annonse

Vi skal ha ett eller to barn til. Om vi ikke får selv skal vi adoptere, for lite med ei syns vi:)

Sparer klærne som er i god stand. Har arva litt, så noe er veldig slitt...det blir til malefiller. Og om ikke vi får ei jente til, så er det vel noen i omganngskretsen vår som vil ha noen kjoler og jentebodyer mm:o)

Sparer det jeg liker - som inkluderer alt av ull og storparten av det gutten min har pleid å bruke (har enormt med klær han aldri har hatt på seg.....). Har noe arvetøy fra da jeg selv var liten - det blir spart på uansett.

Og om jeg ikke får flere barn skal sønnen min få overta dersom han skal bli pappa en dag :)

Jeg har tatt vare på de tidløse plaggene som er hele og fine. Som hjemmestrikkede sett og gode sparkebukser. Resten har jeg gitt bort da jeg har over 7år i mellom mine to første. Heldigvis gjør alle rundt meg det samme, så jeg ender opp med masse arvet tøy til andremann også, bare at det ikke er spart i 7år og er helt utdatert*smiler*

Har aldri solgt barnetøy, vet at i alle fall den kommunen jeg bor i så tar de i mot arvetøy ved helsestasjonen som de deler ut til folk som har det litt vanskelig. Syns det er et flott tiltak.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...