Gå til innhold

Nå begynner jeg virkelig og bli redd, værså snill noen, svar meg på dette innlegget:(


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fikk for to dager siden en stor hemorroide.. Veldig stor, klarer ikke å sitte og gjør kjempe vondt å ligge... tilogmed å gå... og klarer heller ikke å sove om nettene.. det dunker, svir, og er rett og slett veldig smertefullt..har smurt med salve og lagt på is men ingen ting hjelper, den er like vond! Er på gråten nesten hele tiden, er så sinnsykt redd for at jeg må føde med den, babyen kan jo komme når som helst nå. Noen som har født med en stor utvendig hemorroide?? Når babyen presser seg ut må det jo gjøre veldig vond, og jeg som er redd nok fra før:( Jeg ber til gud om at den skal forsvinne snart... Noen som har noen råd og komme med til hvordan jeg skal få den vekk? Den ligner på en ballong og er veldig stor. tror kanskje det kan se ut som det ligger en liten en ved siden av også!!

 

Håper på svar noen:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

har du prøvd og presse den innforbi lukkemuskelen?? det skal visst hjelpe.. jeg har ikke hatt problemer med dette enda men har lest en del for og forberede meg visst de dukker opp. ligge med rumpa i været og prøve og få den inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvor mye en sånn alcos anal som du får kjøpt på apoteket vil hjelpe deg siden du sier den er så stor. Du kan jo ringe apoteket og høre med de og fortelle dem problemet.

Kan ikke gi deg så mange gode råd bortsett fra å ringe apoteket eller legevakten. God bedring og lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffda, det hørtes vondt ut! Jeg synes også du skal kontakte legevakt, så du får skikkelig hjelp. De vet hva som hjelper. Jeg vet at alcos anal brukes mot hemorroider, men det kan hende det skal mer til, siden den er så stor.

 

Lykke til, da ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar:) kan såvidt røre den, er så vondt. så presse den inn kan jeg ikke.. Men hvis jeg forsatt har den så nekter jeg å føde.. kan man få keisersnitt for en sånn grunn?? Jeg bruker en hemorroid salve fra apoteket, men har ikke hjulpet noe til nå.. man tar kanskje litt lenger tid enn det før den blir borte... Fy faen dette er det verste som kunne skjedd meg nå!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Dette høres ikke godt ut....Vet at man kan operere bort vonde hemorider på sykehuset. Det er et kort inngrep. Man tar en strikk rundt hemoriden og snitter den opp. Du kan jo ringe legen din og høre om å få operert den bort. Kanskje han også kan gjøre det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei.

Jeg har vært plaget med hemorrider både før dette svangerskapet og nå. Da det har vært som værst har min fastlege snittet i den og klemt ut alt blodet. Dette har ikke alltid løst problemet permanent, men har i alle fall vært den beste smartelindrende hjelpen. Det lønner seg å gjøre dette så snart som mulig da de kan være like vonde etterhvert som de blir mindre, men er da vanskeligere å tømme.

 

Om du kan gjøre dette hjemme eller bør få en llege til å gjøre det aner jeg ikke. Men det hjelper!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville uansett ha kontaktet legen ang dette.

Det er jo synd hvis denne skal ødelegge fødselsopplevelsen for deg.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...