Gå til innhold

Flere som sliter med diarè nå på slutten av svangerskapet?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

nei jeg gjør ikke det,men begynner nesten å ønske det...møkklei av å gå rundt å være forstoppet...og enda er det lenge igjenn.. sukk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har blitt mye løsere nå de siste dagene. er fullgåtte 38 idag. og jeg løper mer på do nå enn det jeg har gjort på lenge. så du er ikke alene:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har egentlig alltid hatt løs mage, ikke diare da men bare løs.

så er ikke blitt noe hardere på slutten for å si det sånn.

Men mange som får diare på slutten ikke så lenge før fødselen starter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går også mye mer på toalettet nå en normalt-hvertfall 3-4 ganger om dagen... Legen min sa at det var normalt mot slutten. Er i uke 36 nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikek dirkete diare..men er litt løsere i magen..

 

Har du hatt det lenge?

 

Husker da jeg våkna og hadde diare...dattern min ble født den dagen;) hehe..

Så får meg var diare et tegn på fødsel.(hadde rier samtidig også..)

 

 

JM min sier også at det er et vanlig tegn på at fødsel nærmer seg..men hvor nærme aner jeg ikke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

JA!!!! har hatt løs mage i hvertfall siste uken, og det er meget irriterende!!

Kan jo ikke gjøre hva jeg vil omtrent. Er livredd for at det skal komme noe på steder det ikke er toalett i nærheten....Det hadde vært litt krise:)

Men det er vell sånn det er!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om det er normalt å ha diare, men at tarmen tømmer seg før fødsel er helt normalt :)

 

Jeg har slitt gjennom hele svangerskapet med treg mage - vært en skikkelig kamp å få tømt seg i det hele tatt... Men i går fikk jeg gått skikkelig på do, og i dag også!!!!! Helt fantastisk følelse!

 

Er akkurat fullgåtte 34 uker - så jeg tror ikke dette er et tegn på at fødselen kan være rett rundt hjørnet. Men det er jo lov og håpe....

 

Uansett lykke til :)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var skikkelig dårlig i går med diarè er i uke 32+5 idag. :o( det var ikke noe særlig.- håper ikke det fortsetter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nemi_123 *gravidos*

 

tuller du eller? haha.. jaja. hadde vært kos om jeg hadde fått tulla mi :P men, litt tidlig enda altså. jeg har vært litt løs i magen et parr dager liksom. *ler* kan ikke ha noe med fødsel å gjøre. jeg skal jo ikke ha før 31 mai eller noe ;) hihi. var festlig å lese innlegget ditt for det om :P jeg fikk et lite håp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...